Webhosting. Welke hosting provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
Beste Helpmijers ik ben opzoek naar een goede , betrouwbaar, niet dure hosting provider. Vooral betrouwbaar en niet duur. Heeft iemand van jullie
enkele tips voor mij?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In een regel is zo'n vraag niet te stellen. Dus kom eens met je eisen aan, en wat je zelf al gevonden hebt?

Nieuwe poging proberen?
 
Je mist iets na je quote?

En wat heb je al gevonden? Wat noem jij niet duur? Wat zijn je technische eisen?
Ik kan wel een provider noemen die goedkoop is, maar als voorbeeld misschien geen ASP.net ondersteunt omdat jij dat misschien nodig hebt. Of misschien zelfs maar één database aanbieden terwijl jij meerdere nodig hebt. Daarom zijn technische eisen belangrijk. Dus leg even uit dat je verwacht van je hosting en wat je precieze doel is.

Zie ook mijn signature onder deze post. Het maakt het allemaal een stuk makkelijker voor ons om je te helpen met de hulpvraag.
 
Laatst bewerkt:
Het woord 'duur' is relatief. Wat is je budget? 25, 50, 75, 100 Euro per jaar?
En over 'betrouwbaarheid' zal je vele meningen krijgen ;)

Bekijk de filters op deze site eens, ze helpen bij het samenstellen van jje wensen. Daarna kan je de vraag hier aanvullen met jouw eisen en wensen.

Genoemde prijzen bij host providers zijn vaak excl. 21% btw en geldig in een korte periode.
Bijvoorbeeld: Slechts € 1 per maand (en eronder staat in kleine letters : na het 1e jaar € 18 / mnd.)
 
Laatst bewerkt:
Mijn advies is om niet te kiezen voor hele goedkope hosting. Zo ben ik destijds begonnen bij Strato met een hostingpakket van 1,00 voor het volledige eerste jaar. De hosting was dan wel erg goedkoop, maar de kwaliteit was ook zeer slecht! Meer dan 24 uur wachten op een reactie van de klantenservice en een enorm trage website zijn mij het niet waard.

Hoe ben je verder van plan om jouw website te gaan maken? Ga je dit doen met WordPress, een ander CMS systeem of helemaal zelf bouwen? Wanneer je kiest voor WordPress is het wellicht verstandig om specifiek voor WordPress webhosting te kiezen.
 
Het gaat om een webhosting voor een webshop Gemaakt met Wordpress. Antagonist ,yourhosting en Claud86 niet maar een andere hostingprovider.
 
Zelf raad ik TransIP aan. Ze breiden hun hostingpakketten binnenkort uit met nieuwe mogelijkheden en zijn betaalbaar.
 
Laatst bewerkt:
Altijd even de prijs na de instapperiode bekijken ;) TransIP berekent domeinprijs in een pakket apart, totaalprijs bij verlenging van Core pakket is 101,35 per jaar incl btw. Het is een goede provider, maar voor particulieren in de categorie "duurder dan gemiddeld".

Het gaat om een webhosting voor een webshop Gemaakt met Wordpress. Antagonist ,yourhosting en Claud86 niet maar een andere hostingprovider.
In verband met prijs, of om iets anders?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad prijs en hoe ze ermee omgaan. Ik hou niet van verassing en plotselinge prijs stijgingen. Bedankt voor de tips het wordt steeds duidelijker.
 
Wellicht heb je wat aan dit artikel: nolimitwebdesign.nl/beste-wo...g-vergelijken/
Ze worden gesponserd door Cloud86 en tja, wie staat er dan, hoe verrassend, als beste Nederlandse provider... hmmm
"Cloud86: De beste hosting in nederland"

@Timclemens. Mijn advies is om niet te kiezen voor hele goedkope hosting.
Kan ik mij wel in vinden. Praktisch gezien denk ik dat goede hosting voor particulier en kleine bedrijven/organisaties tussen 80 en 140 Euro ligt (prijs incl btw bij verlenging van hosting 1 domein voor 1 jaar). Prijs is afhankelijk van de mogelijkheden, opslagruimte, geheugenruimte, reactiesnelheid support, enzovoort.

Eén ding is belangrijk voordat je kiest, reken altijd uit wat je kwijt bent na de instapperiode (meestal na 6, 9 of 12 maanden).
Zit het domein wel/niet in de prijs? Is de prijs incl/excl btw? Is de verlengprijs gebaseerd op 1, 2 of 3 jaar verlenging?
 
Laatst bewerkt:
Als het voor een webshop is dan vooral kijken naar kwaliteit. Downtime, slome webshop etc. kost je omzet en is uiteindelijk vele malen duurder dan een stukje webhosting.
 
Als het voor een webshop is dan vooral kijken naar kwaliteit. Downtime, slome webshop etc. kost je omzet en is uiteindelijk vele malen duurder dan een stukje webhosting.
Met je eens. Ik weet niet om welk product het gaat maar misschien is het de marge van "1 product per maand" om de hosting te betalen.
 
Waarom geen Antagonist? Je krijgt zoveel voor je geld. En de service is top!
Als er iets is mail je, en je krijgt heel snel antwoord. Daar kunnen anderen nog van leren.
Al mijn websites en die van mijn klanten zitten daar, en nooit is er downtime of what ever.

Goedkoop is duurkoop. Schreef al ergens in een topic zonet dat ik liever iets meer betaal voor service dan goedkoop en je krijgt er niets voor terug.
 
Super bedankt allemaal, dit zijn hele goede tip. Met deze tips gaat t wel lukken .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan