juiste icoon van originele website

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Ik heb nu enkele icoontjes op het buroblad staan. Bij de meeste staat het icoontje van edge er boven.

Hoe krijg ik een icoontje van de originele website er boven. Bijv. bij de anwb het icoontjer van de anwb en niet van edge. Het zijn allemaal snelkoppelingen.
 
Die kan je zelf maken in een programma zoal MS Paint, en dan opslaan als een .ico bestand.
En bij de eigenschappen van de snelkoppeling kan je dat als icoontje kiezen.
 
@Aar
Dat zal wel niet de bedoeling zijn.;)

Als je op een site zit dan sleep je het slotje naar het bureaublad en dan krijg je daar een snelkoppeling met het juiste pictogram/icoon als het goed is.
 
@Aar
Dat zal wel niet de bedoeling zijn.;)

Als je op een site zit dan sleep je het slotje naar het bureaublad en dan krijg je daar een snelkoppeling met het juiste pictogram/icoon als het goed is.

Hm! Gaat dus vanzelf zo te zien.
Nog makkelijker. :)

In ieder geval in Firefox. Geen idee in welke browsers dit allemaal wel zo werkt.
 
slepen werkt niet bij edge

paint lukt me niet.

slepen van het slotje lukt bij internet explorer maar niet bij door mij gebruikte Edge
 
Bij Edge kun je bovenin de balk "in Internet Explorer modus laden" dan lukt het wel.
 
opgelost,bedankt

Is opgelost. Erg bedankt, Het volgende gedaan. bij Edge kun je bovenin de balk "in Internet Explorer modus laden" dan lukt het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan