Wie kent de Acer Aspire TC-1760 l7516

Status
Niet open voor verdere reacties.

gbeersma

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2016
Berichten
104
Ik ben op zoek naar een nieuwe computer, en heb geen ervaring met zelf samenstellen, dus liever een kant-en-klaar apparaat. Ik zal hem voornamelijk voor fotografie gebruiken (mijn huidige camera heb ik nu 4 jaar, en heeft ruim 62.000 foto's gemaakt). Veel en grote bestanden, veel opslagruimte nodig, en de nieuwste versie van Photoshop.
Nu zie ik bij Coolblue deze optie:

Acer Aspire TC-1760 l7516
Processor: Intel Core i7
Werkgeheugen 16 GB
SSD + HDD
Opslag 2,5 Tb
Euro 999,-

Dat lijkt me voor mijn doel geschikt. Ik kan echter op internet maar heel weinig over deze computer vinden.

Wie kan me hier iets over vertellen? En vooral: als hij af te raden is, waarom dan?
 
Ik ken alleen Acer van zijn slechte producten daar ik die dingen wel eens repareer en daar niet gelukkig van wordt.

Al eens bij BTO gekeken? iets vergelijkbaar met een Asus moederbord en een i5, waar je een andere in kunt laten zetten, wel wat hogere prijs maar toch.
https://bto.eu/product/bto-x-desk-intel-ddr4/
 
Die i7 lijkt wel erg snel maar vreet veel stroom en moet goed gekoeld worden.
Ondersteunt iig DDR5.
Lees de reviews.
https://tweakers.net/pricewatch/1737848/intel-core-i7-12700k-boxed/reviews/

Met zulke Acer kasten weet je dan welk moederbord erin zit, want als dat een slecht type is, is dat zonde.
Probeer daar eens achter te komen of zet de filters in de pricewatch zo dat je moederbord keuzes krijgt die past bij die i7.
Sorteer dan op minimaal 4 sterren en vergelijk de reviews eens wat de sterke punten zijn en dan komen er een paar moedderborden boven drijven waar je dan een keer uit moet kiezen.
Die Acer heeft een onboard grafische kaart, als je daar tevreden mee bent stop dat ook in de selectie criteria.
Tis allemaal ff wat werk maar dan heb je ook wat.
Kom gerust met de selectie terug om feedback te vragen.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga eens kijken bij BTO (waar ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord had) en ik ga proberen om een selectie te maken waarvan ik zelf denk dat hij geschikt zou kunnen zijn. Dan kom ik graag weer even bij jullie terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan