Conversieprogramma pfd naar docx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
181
Ik heb 11 pdf documenten (documenten met vertrouwelijke info..)

Graag zou ik deze willen converteren naar word format docx
Dat kan weliswaar in word maar dan krijg ik een andere
pagina indeling.

Misschien bestaat er een "veilig" conversie programma die
kan converteren naar een 100% kopie ( zelfde indeling) ?

Daar komt nog bij dat ik de 11 pagina's in word aan elkaar
wil plakken / onder elkaar dus..
Hoe kan ik in word de documenten aan elkaar plakken ?

bijvoorbaat dank !
 
Een PDF bestand kan je gewoon met Word openen.
 
Dank voor uw antwoord Edmoor. Echter wanneer ik een pdf bestand in word open is de indeling toch net iets anders...
 
Welke Office versie met Word heb je?
Wellicht dat er verschillen zijn, dus ff om je heen vragen of je het bij die personen kunt testen zodat je het niet online hoeft te doen.

Of je zou een paar pdf editors als Acrobat Pro full version moeten proberen, maar pas op...bij een aantal moet je toch alles op geven incl je CC gegevens, en dan op tijd afzeggen. Lees goed eer je er een neemt dus....
Een aantal van die editors hebben export naar Word of je edit gewoon met die tool.
 
Na enig knutselwerk heb ik het voor elkaar gekregen. Echter nu nog de betreffende 11 docx pagina's onder elkaar plakken in word. Misschien heeft iemand daar ervaring mee ?
 
1. Begin in Word met eerste pdf invoegen, dit drukknopje

pdf-invoegen.jpg

2. Druk nadat pdf zichtbaar is op Ctrl + End om helemaal naar onderaan te gaan

3. Dan volgende pdf invoegen zoals op het plaatje, en dan 2. en 3. herhalen.
 
Ik zou ze dan als docx invoegen en niet als pdf, hij heeft ze immers nu als docx. Dat geeft meer zekerheid t.a.v. de opmaak. Had het vanmorgen hier ook nog.
 
Bij #1 lees ik dat het om 11 pdfs gaat.
Hier getest met 3 pdf invoegen als bij #6 en dan opslaan als .docx.
Wat is het dat niet goed zou kunnen gaan?
 
Na enig knutselwerk heb ik het voor elkaar gekregen. Echter nu nog de betreffende 11 docx pagina's onder elkaar plakken in word. Misschien heeft iemand daar ervaring mee ?
Hij heeft die docs toch prima apart voor elkaar, zo lees k dat, dan kun je die toch importeren ipv terug naar de pdf's?
Als het niet zo is blijkt dat niet duidelijk genoeg uit de quote met het vette regeltje erin.
 
Hij heeft die docs toch prima apart voor elkaar, zo lees k dat, dan kun je die toch importeren ipv terug naar de pdf's?
Er zijn vele wegen naar Rome ;)
In het algemeen werkt #6 makkelijk om meerdere pdfs te converteren naar een Word document.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan