USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.413
Hallo,
Ik heb eeb USB stick gekregen (gekocht bij AliEXpress) van 2 TB.
Als ik in de verkenner zie, dan staat er inderdaad 1,85TB, maar als ik ga uploaden gaat hij niet verder dan 32GB.
Hoe kan dat? (nooit meer kopen bij Ali).
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat is mooi. Je laat alles weg wat van essentieel belang is. Wat is de merknaam? Wat is de prijs? Waar is de link? Op dit forum hebben we al vaak gewaarschuwd.

Ook externe SSD's van 1 tot 30TB voor rotprijzen! Wellicht heeft TB in China een andere betekenis?

SanDisk en Kingston zijn wel betrouwbare merken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gekregen en er staat helemaal niets op.
Ik,mkan dus wel die 32GB gebruiken.
Groet,
Martin
 
"Ik, kan dus wel die 32GB gebruiken."
Ik zou zeggen: Voor eigen risico. Van iemand die je op deze manier bedondert zou ik geen kwaliteit verwachten! Onbelangrijke dingen kun je er echter best opzetten.
Zie ook mijn sig.
 
Laatst bewerkt:
Als je dit artikel leest dan begrijp je wel dat dit systeem/platform zo lek is al een mandje, een goede controle ontbreekt en uitnodigt tot fraude.

Er staat dan in het hele lange verhaal wel een waarschuwing.
Val niet voor artikelen waarvan de prijzen veel te laag zijn. Je moet je eigen due diligence doen om zo te zeggen. U kunt bijvoorbeeld een beetje onderzoek doen door te kijken hoeveel hetzelfde product van andere sites kost. Met betrekking tot de prijs van het gehele product, als de deal te goed is, kunt u het beter dumpen. Niet meer, niet minder.

De meeste oneerlijke verkopers op AliExpress verkopen vaak merkproducten tegen extreem lage prijzen. Je verwacht niet dat een legitieme Gucci-tas op zijn zachtst gezegd $ 5 kost. Integendeel, als het een merkloos merk is, zou dit niet alarmerend moeten zijn.

Die laatste zin is vreemd. M.a.w. een merkloos product dat niet voldoet aan de specificaties, rommel is, een lage prijs heeft, kun je rustig kopen.:evil:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je uitgebreide uitleg en de link. Ik koop nooit meer via ALIEXPRESS.
 
Ik heb ook wel eens bij Ali gekocht. Ben ook wel genept maar heb ook goed ontvangen. Het hang voor een belangrijk deel van de leverancier af.
Je moet goed opletten. De "neppers" gingen idd om "Samsung" geheugenkaarjes. Die heb ik weg kunnen gooien.
Twee bluetooth speakers zijn netjes geleverd door Ali.nl.
Een aantal el. circuitjes zijn ook goed geleverd.
Ik beschouw het echter net als beleggen. Je moet daar niet kopen als je je niet kunt permitteren daar te verliezen.;)
Nu moet je sinds 1 juli ook goed opletten of de btw betaald is, ander kun je raar opkijken als de postbode om de inklaringskosten plus btw vraagt.
http://www.invoercalculator.nl/
 
Idem hiero. Die elektrische circuits voor die prijs waren zeer interessant een veel ontwerpen verwijzen naar Aliexpress daarvoor.
Een keer een electronica circuitje/bordje gekocht waar het plexiglas mini doosje ontbrak. Das de enige (deel)misser.

O.a. ook: Heb wel eens een display voor een gadget gekocht, was online daar super gedocumenteerd, was 1,5 zo duur dan de goedkoopste op Ali maar die had amper info, dus toch die duurdere genomen die een factor 2x zo goedkoop was als in NL...
Tis vooral zelf wat onderzoek doen, niet altijd voor de allergoedkoopste gaan als een andere er beter uitziet, tja 1x mis op ca 10 orders.
 
Ik heb inderdaad al behoorlijk wat artikelen gekocht bij Ali en die waren prima. En als het niet goed was of te lang duurde kreeg ik mijn geld terug zonder het defecte artikel retour te sturen.
Maar het blijft inderdaad een waarschuwing goed op te letten dat een USn stick van 2TB niet voor € 6,00 te koop is!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan