handset doet het niet experiabox

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
616
Heb kapotte handset van een duo set vervangen door eentje van ander merk.
Heb dus nu een set van merk A en eentje van merk B.
Maar storingsprogramma van KPN herkent dit niet.

Ik krijg er 1 tegelijk aan.

Heb een experia box met twee groene telefoon poorten, phone 1 en phone2.
KPN schakelt met een storingsprogramma om van de ene poort naar de andere Om op afstand om te repareren maar dit helpt niet.

Hoe krijg ik ze , KPN, zover dat ze BEIDE poorten van de telefoon op de experiabox activeren?
 
Laatst bewerkt:
Heb je het de KPN al gevraagd, van wie je Experiabox is?
 
ik log in bij kpn, dan keuze :"vast bellen. Daarna kijken of er wijkstoring is, dan apparatuur van klant testen. Op gegeven moment schakelen ze over van 1 naar 2 of omgekeerd, nadat ik kiestoon had.
Opmerking over kabels uit installatiepakket,
(pakket heb ik jaren geleden al gebruikt.)
 
Je kunt denk ik het beste even contact opnemen met KPN. Zeker als telfort hier ook onder valt zal dat zeker geen probleem moeten zijn.
 
Volgens mij heeft de Experiabox twee telefoonaansluitingen, op één van de twee kan je alleen gebeld worden en niet zelf verbinding maken dus er is één bruikbaar.
 
Ja, 2 poorten
phone 1 en 2, de groene.
ik ga zo een snoertje met RJ stekkers kopen. Kijken of het met een splitter blokje lukt. 2 sets op 1 poort.
Overigens is het KPN nummer 0800 -0402
 
Het werkt
heb op zolder een splitter blokje voor RJ connectors gevonden, het werkt nu
kabeltje van phone 1 op experiabox naar het blokje, dan een kabeltje naar de handset,merk A, vlakbij en
andere kabel uit het blokje met oude telefoon verlenghaspel naar boven , handset merk B.
voorbereid voor noodgevallen.
phone 2 poort is nog vrij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan