Windows smart opladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Mijn Windows Surface pro 8 heeft de functie 'Smart opladen'. Dit zou automatisch ingeschakeld moeten staan. Was laatst ook het geval. Hij blijft dan op 80% opgeladen staan. Maar nu zit de Surface toch echt aan de 100% aan de lader en hij schakelt niet over naar Smart, zie printscreen. Kan iemand me uitleggen waarom Windows dit niet (meteen) aanpast?

https://ibb.co/Dg3rjwS
 
Is dat software binnen de versie ? ... van Windows? Waarom niet op de button klikken? Batterij in het zoekvak typen en probleemoplosser gebruiken?
 
Is dat software binnen de versie ? ... van Windows? Waarom niet op de button klikken? Batterij in het zoekvak typen en probleemoplosser gebruiken?

Is gewoon Windows Surface besturingssysteem. Ik kan op de button klikken en allerlei instellingen maar nergens smartopladen aan of uitzetten. Surface zou dit standaard moeten doen. Maar niet dus.
 
Ben jij nou zo onzorgvuldig of loop ik nou zo achter? Ik begrijp uit internet dat Windows Surface pro 8 een tablet computer is met besturingssysteem Windows 11 Home or Pro. Dus Windows Surface is geen besturingssysteem. Jouw screenshot is dan afkomstig uit de instellingen van Windows 11 en dan zou iemand dat toch kunnen nakijken?

Edit:
Als ik het nu goed begrijp gaat het om een app. How do I enable smart charging on Surface Pro?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan