windows 10 herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Berichten
313
Beste,
Ik wil Windows 10 volledig herinstalleren om er zeker van te zijn dat mijn netwerk problemen met Ziggo niet aan mij liggen..... Helaas: Systeemherstel is niet benaderbaar. Via google gezocht, vele regels ingetypt via de opdracht prompt (als admin.), maar niet verder gekomen.
Ik heb wel een herstel cd.
Persoonlijke bestanden heb ik overgezet op een andere partitie van mijn harde schijf.
Wat kan/mag ik nu nog doen om een "schone" installatie te krijgen, waarbij mijn in 3-en gedeelde harde schijf niet volledig wordt gewist. Windows 10 staat op C: Persoonlijke bestand op D en E:
 
Herinstallatie Windows 10

Dank voor uw reactie, maar heeft u gezien hoeveel mogelijkheden er worden geopperd, die ik via Google ben tegen gekomen?
 
Nee, hoe zou ik dat gezien kunnen hebben?

Die link zijn opties door Microsoft zelf gegeven.
 
En daar wordt precies uitgelegd wat je moet doen voor een herinstallatie.
Misschien ook handig om te vermelden wat je probleem met je netwerk precies is.

En Ziggo doet niets met je netwerk, die levert alleen de internet verbinding.
 
Laatst bewerkt:
Herinstallatie Windows 10

Het is door uw aanwijzingen gelukt om een herinstallatie van Windows 10 te doen! Tevens herstelpunt aangezet en gemaakt. Van het laatste was ik in de veronderstelling dat dit al in het verleden werkte omdat b.v. Revo uninstaller altijd meld dat er eerst een herstelpunt wordt aangemaakt. Daarnaast raakte ik de weg kwijt omdat in Google vermeld stond dat bij een update van windows 10 menigeen systeembeheer niet meer kon bereiken, met daarbij de nodig prompt commando's.

Nogmaals mijn dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan