gratis van windows 7 naar windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
470
Hallo ,
ik wil een oudere laptop met windows 7 home premium nog gratis omzetten naar windows 10 , is hier nog een simpel programma voor.
ram 3 GB pentium dual core 2,3 ghz , 63 bits ,
..


p.s via microsft lukt het niet om het hulpprogramma te downloaden, foutcode 0x80072f8f-0x20000
 
En wat vond je op die foutcode?
 
Alleen de fout code voor Media Creation Tool die ik dus downloade als hulpprogramma
 
ps hij geeft ook aan dat dit hulpprogramma niet op de pc kan worden uitgevoerd
 
Dag lange pier,

Als ik op mijn nieuwe laptop naar microsoft ga geeft hij aan update nu , maar op mijn oudere laptop met w7 zie ik alleen hulpprogramma nu downloaden en dan krijg ik deze foutcode.
 
En heb je de link al bekeken van de answer-pagina van Microsoft?
 
Laatst bewerkt:
welke , als je bedoelt die van lange pier met answer dan moet ik helaas zeggen dat ik niet zo goed in engels ben, sorry. begrijp niet goed wat er word gezegd.
 
Die van de Answer-pagina.
Eerst de SP1 downloaden en installeren, en daarna de EasyFix.
 
Laatst bewerkt:
ja deze begrijp ik niet goed, kan het niet zo goed begrijpend lezen dat Engels, Nogmaals sorry.

wat is sp1 en wat betekent die andere? , downloaden en installeren zou me wel lukken maar wat en welke en waar te vinden.
 
Laatst bewerkt:
dank je wel ik ga dit eerst proberen en kom er dan op terug of het gelukt is en of ik er uit kom.
 
Top! Success!
 
Dag Aar, service pack 1 staat erop maar kan easy fix niet downloaden, bij microsoft staat easy fix solution have been discontiniud en bij softonic lukt fix it niet , deze blijft maar draaien bij gratis download en andere sites vertrouw of ken ik niet. wat nu.
 
Softonic is troep. Je kan op genoemde site gewoon de easyfix downloaden als het goed is.

Download van de EasyFix lukt hier gewoon vanaf de Microsoft site.
 
Laatst bewerkt:
Dag Alfred , windows 7 is een legitieme versie volgens mij, bij systeem staat ook Copyright 2009 microsoft en deze komt ook uit de winkel toendertijd waar windows erop is gezet.
 
En heb je die EasyFix al geïnstalleerd?
 
nee easy fix lukt niet . ik heb microsoft fix it geprobeerd maar deze geeft aan: de probleem oplossing kan niet worden voortgezet omdat er een fout is opgetreden met foutcode 80072f8f.
easy fix via microsoft lukt me niet , ik weet nu niet hoe verder.
of cc cleaner helpt weet ik ook niet.
 
Bij System staat verder naar beneden het kopje "Windows activation" dan moet er daar onder staan: Windows is activated.

Ik kan nog bedenken dat in de BIOS "Boot Sector Virus Protection" of iets dergelijks, staat ingeschakeld. Ook dan wil een nieuwe Windows installatie niet lukken. Is er wel voldoende vrije schijfruimte?

Volg de adviezen op de gegeven Microsoft hulp pagina en haal alle updates voor Windows 7 binnen op die computer. Dat gaat misschien niet in één keer. Geef dan de controle opdracht sfc /scannow. Fixit lijkt mij nog voorbarig en niet nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan