Beveiligingsupdate.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Beiligingsupdate (KB5012170) voor Windows 10 versie 21H2 voor op x64 gebaseerde systemen geraakt maar niet geïnstalleerd. Steeds hetzelfde probleem:0x800700c1.
Heb al zitten googlen en aangegeven mogelijke oplossingen uitgevoerd...
Kunnen jullie mij helpen ?
 
Edmoor, bedankt maar diverse zaken uitgeprobeerd/gestart maar meerdere keren wordt de "invulling" niet aanvaard.
Geraak er dus niet uit...
 
Wat heb je geprobeerd zoal? En heb je de update ook verwijderd?
 
Dit gebeurt enkel op een mini asus computer. Zelfde prbleem komt steeds terug. Andere pc's geen probleem. Vooraleer op jouw vraag verder in te gaan

Ik krijg dit scherm waaran ik de inhoud niet niet begrijp, kan dat iets te maken hebben met een verbinding tussen smartphone en ps ?

C:\\ users\gerda\appdata\local\microsoft\window\winx\group - control panel LNH
Aan dit bericht is geen app gekoppeld waar naar deze actie kan worden uitgevoerd. Installeer een app of is deze al geïnstalleerd maak dan een koppeling op de pagina instelligen voor standaard app.
 
Lange Pier, windows 10 home edition 21H2 voor systeem x64

Ik had er ene gedownload maar de installatie werd geweigerd voor het apparaat.
Ik weetniet welke ik moet kiezen ?
 
Heb eerst een sfc uitgevoerd maar die stopte na 8% met de melding: windows recource protection could not perform the reguested operation.

Voor DISM vraagt hij welke mount wim - scratchdir - Image: C test offline - online
 
Ben troubleshooting aan het uitvoeren. CHKDSK gaf eerst ook problemen maar die dan toch gelukt (zie geen problemen).
Heb sfc op diverse manieren uitgevoerd. Zelf in veilige modus lukt het niet.
Probeer nu troubleshooting verder te volgen en uit te voeren...maar he weinig hoop...zal voormorgen zijn...
 
Ik heb de schijfcontrole uitgevoerd: resultaat is "goed", temperatuur: 37°.
Voor de rest weet ik niet naar wat ik nog moet kijken dat eventueel belangrijk is...
 
DISM (mount wim - scratchdir - Image: C test offline - online) uitgevoerd: voor zo ver ik daar iets van begrijp zie ik enkel voor dism "image" error 3, unable to access the image.
The dism logfile can be found at c:\windows...enz...
Wat doe ik daarmee ?
 
Logfile inhoud plaatsen op de website PasteBin, en daarnaar linken hier.
 
Lange Pier: vervolg "Troubleshootingcentral"
1. CHKDSK is OK
2. SFC scannow: op 9% stopt het. SFC uitgevoerd in safe mode...zelfde probleem recource protecting could not perform...
3. Modify security descriptors in winsxs: niet uitgevoerd...durf ik niet...
4. Enable windows module installer: op "start" geze...SFC gedraaid...op 9% opnieuw stop
5. Run recovery: niet gedaan...omdat ik twijfel of hier wel een oplossing in zou zitten...

Wat ik wel vaststel: laptop werkt sneller dan voorheen, schermen wisselen sneller.
Hoe kan ik stoppen dat die beveiligingsmodule" steeds terugkomt ?
 
Aar, ben gaan kijken in google...weet niet hoe dat werkt, moet ik inloggen...en rest?
 
Welke HHD wordt er gebruikt? Ik heb de indruk dat die installatie corrupt is. Heb je nog een systeemkopie van toen alles wel goed werkte? Heb je geen herstelpunten? Heb je gekeken naar deze?
 
Laatst bewerkt:
Sorry als ik soms de pedalen mis of doordraaf... niet alles is voor mij altijd simpel om uit te voeren.

Aar vroeg od ik de "updates" verwijderd heb...niet geantwoord omdat ik niet weet hoe ik dat moet doen en terzelfdertijd een nieuwe vraag van één van uw collega's kreeg...

Senso: HDD een gewone schijf (geen ssd) - heb geen systeemkopie omdat ik wekelijks op een andere partitie en op externe schijf een Easesus backup plaats. En het probleem van de beveiligingsupdate had ik voorheen nogal eens gehad, maar door "proberen" aan te klikken werd dit de 3de keer opgelost.
Hopelijk begrijpen julie dat vragen verschillende collega's soms moeilijk liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan