chromecasts beinvloeden elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
965
Aan onze Samsung TV hangt een chromecast die we gebruiken om programma's terug te kijken. Boven staat ook een tv-tje dat altijd via coax in de muur werd geprikt. Na het stoppen met analoog signaal hangt daar nu ook een chromecast aan. Probleem is dat als ik beneden van zender wissel, de chromecast boven van zijn zender afspringt. En dat vindt degene die daar kijkt niet leuk. Hoe verhelp ik dat ze elkaar beinvloeden?
 
Reset er eens eentje? Misschien dat het dan beter gaat?
 
Al gedaan. Geen verschil. Ik denk dat je ze een verschillende naam of zo moet geven, maar weet niet hoe.
 
Kijk eens in je Google Home app.
 
Lijkt mij ook logisch. Voor de huiskamer heb ik een nieuwe chromecast gekocht en de 'oude' heb ik boven aan de tv gehangen. dus wellicht hebben ze dezelfde naam. Als ik op mijn motorola phone 'google home app' intik dan krijg ik er tig te zien. En ze willen allemaal geinstalleerd worden. Maar welke is dan de juiste? Kan zoiets ook via mijn laptop? Daar kan ik beter mee overweg. Kan ik ze daarop net als mijn printer onder wifi zien?
 
Heb het inmiddels via de app geprobeerd in te stellen en dat lukte niet. Kon alleen de namen aanpassen en dat was het. Kon de app ook niet installeren. Ben er inmiddels achter waarom. De app werkt sinds kort alleen nog vanaf android 8. Ik heb 7.1.1. Balen dus. Maar bedankt voor de support!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan