Outlook statusbalk verplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vlinder987

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2019
Berichten
9
Hoi allen,
een tijd geleden stond er rechts bovenin outlook: probeer nu! En een schuiffunctie om dat aan te zetten. Ik kan mij niet meer herinneren dat ik dat gedaan heb, maar het is nu weg (kan het dus ook niet terug uitzetten) en sindsdien staat mijn statusbalk niet meer links onder in Outlook, maar aan de linkerkant. De balk waarin je kan switchen van agenda naar je mail en naar je contactpersonen. Nu wil ik die functie weer uitzetten, maar hoe? Het blijkt een of andere update van Outlook te zijn. Komt iemand dit bekend voor en weet een oplossing?

Groetjes Astrid
 
Wat ik lees is dat dit straks op die locatie geforceerd wordt, dan kun je niet meer kiezen.

Voor nu zou je (als je die keuzeknop niet hebt) het volgende kunnen doen (ik weet alleen niet wat dit nog meer reset, dus alleen doen als je niet heel veel eigen aanpassingen hebt gedaan):

1) Sluit Outlook
2) Druk WIN+R (Windows toets + R) typ daar outlook.exe /safe (er moet een spatie staan tussen "exe" en "/safe"
3) (als de knop zichtbaar is (binnenkort beschikbaar), zet deze uit) Sluit "safe" Outlook af
4) Heropen Outlook

Hierna zou de instelling gereset moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan