• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek maken met weken met gegevens uit een tabel; Excel 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
690
Goedemiddag,

In het bijgesloten bestandje heb ik mijn vraag gesteld.
Ik hoop dat ik het duidelijk omschreven heb.

Alvast bedankt voor ieders hulp.

Groeten,
Eric
 

Bijlagen

  • Vraag over grafieken.xlsx
    19 KB · Weergaven: 12
Bijvoorbeeld met een slicer? Zie VB
 

Bijlagen

  • Vraag over grafieken.xlsx
    21,5 KB · Weergaven: 18
Ik kan het niet nalaten

Ik kan het niet nalaten. Ikzelf werk graag met grafieken binnen Excel. Ik vind het ook een uitdaging om grafieken te maken die niet standaard zijn in Excel, maar wel zeer aantrekkelijk en gebruikersvriendelijk om in te lezen. Ik deel mijn grafieken via YouTube. je kunt ze aldaar gewoon kopiëren en zelf gebruiken, of ik leer je hoe je ze daadwerkelijk zelf kunt maken.

https://youtube.com/playlist?list=PL-JVFeEE2nENEnoOwWC35bc9tngnMAIAl

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en te hebben bijgedragen aan het gebruikersgeluk ;-)

Erik
 
Idd met slicers.

Maak gebruik van optie Draaigrafiek maken. Ik heb er wat datum velden toegevoegd, hierdoor kun je een schuifbalk gebruiken.
Zie bestand
 

Bijlagen

  • Vraag over grafieken MO.xlsx
    34,8 KB · Weergaven: 7
Ik kan het niet nalaten

Ik kan het niet nalaten. Ikzelf werk graag met grafieken binnen Excel. Ik vind het ook een uitdaging om grafieken te maken die niet standaard zijn in Excel, maar wel zeer aantrekkelijk en gebruikersvriendelijk om in te lezen. Ik deel mijn grafieken via YouTube. je kunt ze aldaar gewoon kopiëren en zelf gebruiken, of ik leer je hoe je ze daadwerkelijk zelf kunt maken.

https://youtube.com/playlist?list=PL...35bc9tngnMAIAl

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en te hebben bijgedragen aan het gebruikersgeluk ;-)

Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan