Facebook account overgenomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brentie1

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2011
Berichten
55
Door mijn eigen domme toedoen waarschijnlijk, maar ik heb geen toegang meer tot mijn FB-account. Nochtans heb ik tweestapsverficiatie. Ik kreeg drie mails: 1) je telefoonnummer is gewijzigd, daarna 2) je wachtwoord is gewijzigd, vervolgens 3) je mailadres is gewijzigd. De mails en interface zijn ook in het Chinees vanaf die laatste. tegelijk een Frans telefoonnummer en IP-adres in Californië..

Eén van die drie heb ik nodig om de andere te kunnen herstellen, maar dat gaat nu dus niet meer. Wanneer ik verder klik voor bv. een identiteitscontrole zegt FB dat ze het apparaat niet herkennen, dus volgens mij heeft de hacker de apparatengeschiedenis daarna ook weggehaald.

Heel vervelend dit. FB lijkt ook geen enkele contactservice te hebben.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Update: ben inmiddels op een pagina gekomen waar ik mijn ID heb opgeladen maar 'Identiteitsbewijs wordt ingediend' geeft de melding 'Deze functie is momenteel niet beschikbaar'
 
Laatst bewerkt:
Probeer het uploaden eens in een andere browser?
 
Mijn vriendin heeft hetzelfde meegemaakt.
Het gebeurt nu vaker, uw FB-account is gehackt.
Ik kon geen weg mee en laten herstellen door mijn neef.
Hij had het hersteld via Manager, meer weet ik niet.
 
Beste advies is gewoon 2FA aan te zetten! Op al je Social media accounts.
Ik heb vorige maand nog twee hackers op Instagram aangepakt die een paar accounts van mijn vrienden hebben gekaapt.
Hun account hebben ze weer terug.
 
Beste advies is gewoon 2FA aan te zetten! Op al je Social media accounts.
Ik heb vorige maand nog twee hackers op Instagram aangepakt die een paar accounts van mijn vrienden hebben gekaapt.
Hun account hebben ze weer terug.

Ja, dat had ik, maar haalt precies niets uit als een virus je Facebook via je je eigen apparaat overneemt waar ik automatisch ingelogd ben.

Mijn vriendin heeft hetzelfde meegemaakt.
Het gebeurt nu vaker, uw FB-account is gehackt.
Ik kon geen weg mee en laten herstellen door mijn neef.
Hij had het hersteld via Manager, meer weet ik niet.

Manager?
 
Laatst bewerkt:
t'Is weer maandag:d
Via Messenger moest het zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan