Wat zijn de vóór en nadelen van dubbele APP's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Betreffende de App's op m'n Smartphone (Android)
Wat zijn de vóór en nadelen van dubbel app's (voor eenzelfde programma) ?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
app (de; v(m); meervoud: apps)
Vraag is niet duidelijk. Bedoel je met nadelen meer ruimte innemen, meer van hetzelfde? Of bedoel je voordelen meer of andere functies met een extra programma?
 
Hoi Senso

Ja, velen beweren dat je voor veel gebruikte Apps een dubbel App moet installeren.
En dáár gaat het mij juist om.
Welke argumenten legt men hiervoor aan en waarom?

1 van die argumenten is zonder twijfel, dat al die extra Apps behoorlijk veel ruimte innemen op je Mobieltje

Maar wat zijn de voordelen, en wegen die dan wel op tegen dat eerder genoemde ruimte-verlies?

Maar misschien kan een andere gebruiker er wel wat argumenten opnoemen. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat je bedoelt met een dubbel App.
 
Ja, velen beweren dat je voor veel gebruikte Apps een dubbel App moet installeren.
En dáár gaat het mij juist om.
Welke argumenten legt men hiervoor aan en waarom?

Zoals Tommy78 zegt. Zijn die beweringen dan niet onderbouwd?
Beste Dukkel,
Jij bent weer met iets bezig en dan zit jij zelf weer diep in de materie verzonken en denk je dat mensen gedachten kunnen lezen. Dat is niet zo! Geef nou eens volledige informatie met een screenshot en links waar het precies om gaat. Als ik stik in de ruimte en ik vind programma's nuttig en functioneel dan kan mij niet schelen wat anderen beweren.

Gaat het hier over?
Men heeft het over een personal- en workomgeving. Helaas begrijp ik weinig van de gegeven uitleg. Ik heb geen Androïd Smartphone (laag inkomen).
 
Laatst bewerkt:
Hallo Senso en Edmoor

Na veel zoeken, ben ik er inmiddels achtergekomen het nut van dubbele Apps.

De belangrijkste reden is, voor gebruik van een Mobieltje met een dubbele simkaart (die ik dan natuurlijk gebruik)

Als men dus de zakelijke berichtenstroom dan gebruik je de eerste Sim en tevens de eerste App, en de tweede Sim en APP wordt gebruikt als je de berichtenstroom niet verwarren wil met berichten uitsluitend voor prive-gebruik.

Maar dat er daardoor meer ruimte wordt opgeeist qua geheugencapaciteit, dat leidt geen twijfel.

Met vriendelijke groet
 
Zat ik toch aardig in de goede richting.
"Men heeft het over een personal- en workomgeving."

sim·kaart (de; v(m); meervoud: simkaarten) 1verwisselbaar chipkaartje in een mobiele telefoon met gegevens die het mogelijk maken contact te leggen met een netwerk

Dubbele simkaart (anoniem?) zal ook wel meer geschikt zijn voor het criminele circuit.:eek::d:d:d
 
Dubbele simkaart (anoniem?) zal ook wel meer geschikt zijn voor het criminele circuit.:eek::d:d:d

Een dubbele simkaart heeft niets met het criminele circuit van doende. Wel met zaken mensen die niet met 2 telefoons willen rondzeulen.
 
Was maar een grapje. Ik begrijp ook niet alles. Kijk wel vaak naar ID? Dat is zo'n serie met moorden en die worden dan opgelost via de mobiele telefonie e.d. Die willen dan wel weer een extra telefoon om niet in beeld te komen, maar bewaren dan het bonnetje of staan bij aankoop op camera.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan