Vragen over w11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,
Oude pc gecrasht dus een nieuwe gehaald een acer .
Nu heb ik een paar vragen ,

Hoe krijg ik mijn oude vertrouwde bureaublad weer terug dus met op de taakbalk Start waaronder alle programmaas .

De schijf is 512 GB met een c partitie en een d partitie deze zijn ongeveer even groot , nu wil ik een pictogram op het bureaublad van mijn computer waar deze partities zichtbaar zijn , tevens een pictogram van de d partitie .

Welke toetsenbord taal en hoe verander ik die .

Er zullen wel meer vragen komen maar alvast dank

Hans
 
Lay out van W11 is anders dan W10, waarom mensen bij elke Windows versie die van de voorganger qua lay-out wil hebben ontgaat mij, gewoon wennen en werken ermee.

Heel simpel, de mens is een gewoonte dier. Nieuw, in dit geval anders, is niet per se beter.
 
De schijf is 512 GB met een c partitie en een d partitie deze zijn ongeveer even groot , nu wil ik een pictogram op het bureaublad van mijn computer waar deze partities zichtbaar zijn , tevens een pictogram van de d partitie .

Schijven (partities) staan toch onder > Deze Computer onder Apparaten en stations en die sleep je zo naar het bureaublad = Koppeling in bureaublad maken

@kostenzer
Volgens mij heeft Lange Pier geen behoefte aan een antwoord op zijn gedachtegang.;)
 
Laatst bewerkt:
Dank Senso ,
Dat gedeelte van mijn vraag is opgelost .

Weet jij ook hoe ik de toetsenbord taal van nederlands naar ik dacht vs international
 
Dank Senso ,
Dat gedeelte van mijn vraag is opgelost .

Weet jij ook hoe ik de toetsenbord taal van nederlands naar ik dacht vs international

Druk eens op het vergrootglas onderin? En zoek eens op toetsenbord?
 
Lay out van W11 is anders dan W10, waarom mensen bij elke Windows versie die van de voorganger qua lay-out wil hebben ontgaat mij, gewoon wennen en werken ermee.

Als er iets is waarom mijn klanten mij waarderen dan is het wel dat ik, bij aanschaf van hun nieuwe pc, niet alleen al hun data overzet, maar het scherm er precies zo uit ziet als bij hun vorige pc. Dat heet klantvriendelijkheid.

Alleen nerds smullen van nieuwe interfaces.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan