LG 32LQ63006LA smart tv via wifi aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
149
Besturingssysteem
windows 10 pro
Ik heb nu een smart tv die ik via draadloos internet wil gebruiken. Er is geen vaste kabel in mijn huis, en via het stopcontact hapert het beeld. Daarom dus dmv draadloos internet. Echter het beeld loopt niet door. Ik denk dus dat het draadloos signaal niet sterk genoeg is. Hoe kan ik dit eenvoudig verbeteren.? Graag advies.
 
Beste advies! Investeren in een kabel. Je hebt er meer profijt van, en helemaal als je naar 4K video's overgaat.
Alle vaste apparatuur in mijn huis is ook met een kabel verbonden.
 
kan ook aan je internet abbo liggen te weinig bandbreedte en of een verkeerde router.
Maar ik zou het ook via een kabel aansluiten is veel stabieler.
 
Als eerste raad ik een speedtest aan via Speedtest.net

Allereerst via een kabel direct aan de router.
En daarna via wifi.

Kan je dit eens delen?
 
Net verhuist naar een ander deel van Nederland, namelijk Friesland. In mijn vorige woning had ik alles bedraad. Dat wilde ik in mijn nieuwe woning ook, juist omdat bedraad stabiel is en ik werk thuis.

Iemand (zzper) kunnen vinden die vanuit de meterkast alle draden heeft getrokken naar de kamers waar ik het wilde (voordat mijn abonnement werd overgezet) en zie daar, alles werkt naar behoren.

Investeer dus in bekabeling, het hoeft niet al te duur te zijn. Er zijn heus wel zzpers die het kunnen.
 
@femke98. Heb ik ook gedaan. Dit jaar verhuisd en voordat de vloer werd gelegd eerst elke kamer van een aansluiting voorzien. Lekker stabiel en hoge snelheid zonder haperen.

@Loek46. Via stopcontact werkt meestal niet goed via verdeeldoos/verlengsnoer omdat dit getwiste bedrading is.
Heb je de adapters aan beide zijden in een wandstopcontact gedaan?

Heb je 3-fase in huis (bijv. voor inductie koken)?
Dit kan ook storingen geven, in dat geval heb je een fase-koppeling nodig.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan