heb office 2021 geïnstalleerd op desktop maar zie geen Microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Heb gisteren Microsoft Outlook 2021 op mijn desktop computer geïnstalleerd met Windows 10.

De programma's staan erop zoals Word en Excel die ik belangrijk vind. PowerPoint etc. heb ik niet nodig.

Maar er staat wel een programma op dat mail heet. Dat heb ik nooit gebruikt.

We gebruiken altijd Microsoft Outlook ,maat het probleem is dat ik dit nergens zie. Daar maak daar dan een snelkoppeling van op bureaublad of taakbalk,

Wie kan me aan dat programma helpen. Daar staan ook nog al mijn adressen en mails in van vorige office 2019!

alvast bedankt
 
Er zijn inderdaad Office edities waarbij Outlook niet wordt mee geleverd.
Het lijkt er dus op dat je nu zo'n editie hebt.
 
Voer een repair/herstel uit van het Office pakket via Configuratie scherm en dan "Programma's en onderdelen".

Ik kan onder Win10 op minimaal 2 manier Outlook starten als ik de icoon niet zie terwijl het Pro pakket zou moeten werken.
  • Type in het zoekvak van de taakbalk "Outlook" of Outlook.exe in (zonder "").. Is deze geïnstalleerd dan zie je de app bij het resultaat verschijnen en kun je hem starten.
  • Druk 2 toetsen van je keyboard in: Windows logo key + R ...... en type dan "Outlook" of "Outlook.exe" (zonder ""). Als het goed is dan start Outlook.

Zodra je een van beiden gelukt is, kun je als Outlook zichtbaar is op de taakbalk, hem op de taakbalk vast pinnen.

Als dat allemaal niet werkt verwijder het Office Pro pakket, herstart je systeem en Office Pro opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan