• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Eigenschap Hidden van klasse Range kan niet worden ingesteld

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, in jouw voorbeeld (wat ik heb gedownload) werkt het idd heel mooi maar bij mij met de letterlijke copie nog steeds niet... (met een variable ook niet)

NB: is alleen het relevante vd sub

Private Sub CommandButton1_Click()
Dim waarde As Variant
waarde = "<" & Range("E58").Value + 1

Sheets("1b").Unprotect "pw"
Sheets("1b").Cells(1).AutoFilter 1, waarde, , , 0
Sheets("1b").Protect "pw"
End sub
 
Plaats VBA code svp tussen code tags !!

Gebruik F1 in de VBEditor om de argumenten van autofilter in jouw Excel-versie te beoordelen.
En zie vooral af van 'protect' (dat meer kapot maakt dan je lief is).
 
Laatst bewerkt:
In B1:
Code:
<
In C1:
Code:
4
Macro:
Code:
Sub Filteren()
    With Sheets("1b")
        .Cells(1).AutoFilter 1, .Range("B1").Value & .Range("C1").Value, , , 0
    End With
End Sub
 
het enige verschil wat ik nu heb, na bestudering, is dat vd 4 filter icons in kolom A,B,C en D die in kolom A idd verdwenen is maar in B,C en D nog steeds zichtbaar.... Ik zou ook niet weten waarom de filters over die eerste 4 kolommen staan en niet over de volgende kolommen die ook gebruikt worden.

NB: ik gebruik de autofilter in 4 verschillende werkbladen en in 1 daarvan laat hij wel tig filter icons zien (per kolom) terwijl in een andere hij ook alleen maar de ABC en D kolom laat zien??

thx sofar,
 
Klopt, alleen de filter in kolom A zal niet zichtbaar zijn.
 
Zo wel.
Code:
Sheets("1b").Cells(1).AutoFilter 1, waarde, , , 0
Sheets("1b").Cells(1).AutoFilter array(2,3,4), , , , 0
 
hmmm... werkt idd...thx...

waar kan ik dit nou zelf vinden? ik ben niet super onhandig in zoeken maar kwam dit niet zo 1 2 3 tegen ergens?
 
Dat wordt er niet gevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan