kan ik ook alleenword instalkeren zonder office?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
weet niet of ik hier goed zit.Mijn dochter heeft een laptop gekocht.Daar zit Word niet op.
Kan ze alleen Word installeren zonder het hele office programna te installeren?

of is er een alternatief?
 
Altijd grappig om te zien hoe mensen geen antwoord geven op je vraag, maar je naar een ander programma leiden. Ik hoop dat ze dat in hun werk in ieder geval niet doen :). Terug naar de vraag: ja dat kan. Kiezen voor handmatige installatie, en alleen Word aanvinken.
 
Altijd grappig om te zien hoe mensen geen antwoord geven op je vraag, maar je naar een ander programma leiden. Ik hoop dat ze dat in hun werk in ieder geval niet doen :). Terug naar de vraag: ja dat kan. Kiezen voor handmatige installatie, en alleen Word aanvinken.

Ik wist echt niet dat dat nog kon:eek:

Dacht dat je het hele 365 pakket moet kopen en installeren.
 
365 is huren voor een jaar minimaal, 2021 is kopen.
En Word apart is echt niet te koop.

Waarom niet de voorgestelde Libre? is gewoon gratis en doet het ook prima.
 
En Word apart is echt niet te koop.
Dat wordt ook niet gevraagd. De vraag is:
Kan ze alleen Word installeren zonder het hele office programna te installeren?
Ja, dat kan. De prijs van Office is ondertussen behoorlijk betaalbaar, zeker als je dat als student bijvoorbeeld kan kopen. Dat er gratis alternatieven zijn, is natuurlijk óók prima. En Libre/Open Office is ook prima te gebruiken, schijnt. Zelf heb ik daar geen ervaring mee. Vroeger kon je de verschillende pakketten ook los kopen, maar toen was de prijs van de complete office ook ridicuul hoog. Nu ligt de prijs op een veel acceptabeler niveau.
 
Ik zou sowieso ook Excel installeren, want dat is een uitzonderlijk goed en nuttig programma. Daar zou iedereen kennis van moeten nemen en de toepassingen zijn geweldig.
 
Volgens mij reageert Lange Pier op post 5. > "Altijd grappig om te zien hoe mensen geen antwoord geven op je vraag, maar je naar een ander programma leiden."

Hij heeft gelijk met zijn reactie, immers er wordt ook gevraagd naar alternatieven. Maar goed, op de negeerlijst zetten heeft weinig zin. Op het laatst staat iedere deelnemer daar, want we maken allemaal wel eens fouten of drukken ons verkeerd uit, terwijl we wel goede intenties hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan