Waze adres invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Kan ik in waze een aantal adressen invoeren voor mij vakantie bestemmingen.
 
Gebruik je dan op dit moment deze app? Waze.
 
Ik zie het probleem niet. Waze is toch gewoon navigatiesoftware en dan wordt toch om "bepaalde invoer" gevraagd?
 
Klopt, maar ik wil een aantal adressen invoeren zodat ik op vakantie niet voordat ik verder ga, eerst adres in moet voeren. Kan dat?
 
Dus een soort vluchtplan met tussenstops, van Londen naar Amsterdam, Duitsland, naar een luchthaven in Polen etc. Weet niet of dat kan. Maar volgens mij kun je in Waze toch ook wel afzonderlijke routeplanners/pagina's opslaan. Je hebt dan alles op een rijtje. Maar goed, ik werk er niet mee, heb er geen verstand van en kan je niet verder helpen.
 
Als je het startadres A na bijv 400 km bij plaats B weer opstart zoals je begon met dezelfde eindbestemming C .... ziet Waze toch dat je nog steeds naar C wilt ... en dat je inmiddels al bij B bent...

Lijkt me geen rocket science, zo werken imho alle routeplanners. zou wel bizar zijn als ze je als het ware eerst weer naar A sturen... volgens mij zou je dat toch wel echt meteen door hebben als dat wel zo was.. .dat gebeurt echt niet..
 
weer een vraag over WIZW. Kom net terug van vakantie. Als ik een plaats heb ingevuld en daarnaast ook muziek via Spotify, dan begint de route en wanneer de stem iets moet zeggen, dan verdwijnt de muziek, maar de stem komt niet door, /Dus ik hoor nietsd van WAZE. Hoe is dat op te lossen? Ik vind verder Waze heel goed. Maar wil wel de route via de stem horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan