Hoofdformulier met twee Queries (SubFormulieren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapCock

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2022
Berichten
1
Beste Access guru's

Ik heb een hoofdformulier met daarin 2 sub formulieren die gebaseerd op een query. Wanneer ik op het hoofdformulier naar het volgende recept ga bijv. recept 5 dan worden de benodigdheden aan de linkerzijde en de kruiden aan de rechterzijde die bij recept 5 horen keurig vermeld. Alle velden en queries worden d.m.v. een recordset geladen. Nu wil ik dat het invoer gedeelte naar het record gaat die voldoet aan de eerste [ReceptID] die hij tegenkomt en deze record actie maakt. Hoe los ik dit op, heb al een gesplitst formulier gemaakt maar die werk niet wanneer ik dit plaats in een ander formulier, ik zou het heel mooi vinden wanneer ik meerdere gegevens kon plaatsen op 1 formulier. Kunnen jullie mij op weg helpen.
 
Alle velden en queries worden d.m.v. een recordset geladen. Nu wil ik dat het invoer gedeelte naar het record gaat die voldoet aan de eerste [ReceptID] die hij tegenkomt en deze record actie maakt.
Ik snap totaal niet wat je bedoelt. Wellicht dat het met een voorbeeld bestand wél duidelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan