Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik weet niet helaas of deze vraag indeze rubriek hoort. Maar ik wil downloaden met Spotnet en krijg dus een melding dat spotnet niet meer werkt. Ik wil deze dus verwijderen voor een nieuwe ,maar ik krijg dan de melding dat er al een versie loopt..
Dus wie heeft voor mij een oplossing om toch Spotnet te verwijderen, en wie weet welke Spotnetversie op het ogenblik het beste is
 
Ja,ok dank je wel. Maar hoe doe je dat äfschieten "eigenlijk. Want ik ben een leek op dit gebied
 
Dank je wel. Het is gelukt. Ik ga nu Spotnet 1.9.0.5 installeren. Althans proberen
 
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat deze spotnet geinstalleerd is.?? Ik ben nu al bijna denk ik 20-30 minuten verder en hij blijft maar reacties zoeken en opslaan
 
Het installeren is secondenwerk.
Het opnieuw vullen van de database met spots en reacties kan inderdaad wel even duren.
Dat is niks vreemds. Gewoon laten gaan :)
 
aan Edmoor: kreeg een waarschuwing toen het bestand gedownload was en ik het wilde installeren. Bekend of moet ik dat negeren?

Aanvulling foutcode:


scannen naar updates fout

problem loading article 35 from group free.comp

430 article not available (430)
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard is dat afhankelijk van de waarschuwing, die heb je er niet bij vermeld.
Maar als je Spotnet hebt gedownload via de link in #2 kan je die denk ik wel negeren.
Daar heb ik dat programma zelf ook vandaan.
 
helaas.... ook na deze download blijft de foutmelding m.b.t. article 35 verschijnen.
 
dank voor de tip(s). Heb mijn provider een bericht gestuurd, zal iets laten weten als ze gereageerd hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan