• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens van 2 comboboxen naar TextBox

Status
Niet open voor verdere reacties.

kattenbe

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2016
Berichten
45
Besturingssysteem
Windows
Office versie
365
Goede avond, mijn vraag aan u is: kan iemand mij helpen aan de formule om de (met elkaar corresponderende) gegevens in de Comboboxen (Nivo en naam Deelnemer (A en B)) in de Textbox(en) worden ingevuld? Ik dacht zelf in eerste instantie om VLookup te gebruiken maar dat lukt niet. Bvd Chris
 

Bijlagen

  • Test 21 sept 24.xlsm
    26,9 KB · Weergaven: 41
@Sylvester TxbATmC en TxbBTmC

Wat dacht je hier van?
Wel zelf nog even code toevoegen om te controleren of nivo gekozen is voordat je deelnemers kiest.
Tevens code sterk vereenvoudigd.
 

Bijlagen

  • Test 21 sept 24 AH.xlsm
    20,7 KB · Weergaven: 10
Hartelijk dank voor deze reactie. Hier ben ik echt blij mee.
 
Toch nog even een reactie. Ik zie dat 2 ranges geen dynamic ranges meer zijn. Daar er met regelmaat gemuteerd wordt is dat eigenlijk wel de bedoeling! Is daar nog een mogelijkheid voor?
 
Bijgaand een aangepaste versie met dynamische bereiken en invoercontroles.
 

Bijlagen

  • Test 26 sept AH.xlsm
    23,8 KB · Weergaven: 12
Helemaal klasse zo. Dank.
 
Waarom geen gebruik gemaakt van echte tabellen (Listobjects)?
Geen formules nodig; waar van het aantal argumenten nog 1 afgetrokken moet worden om een laatste lege rij te vermijden.
 
Ik weet niet of de vraag aan mij gesteld wordt of aan AHulpje? Misschien dat ik, van een voorbeeld, hier ook wat van kan leren?
Dank voor de reactie.
 
Zie bestandje.
 

Bijlagen

  • Test 26 sept.xlsb
    20 KB · Weergaven: 27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan