foto's smartphone overzetten naar google drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
968
gisteren begonnen met overzetten foto's van mijn android phone naar google drive, maar moest dit afbreken. Ik wil nu verder gaan. Vraag is: gaat het kopieer proces verder waar het was gebleven, of begint het kopieren helemaal opnieuw?
 
Het gaat verder waar je gebleven was zolang je de taak niet afgesloten hebt. Als het een backup taak is, dan gaat het vanzelf verder waar het gebleven was.

Maar goed, Je kunt natuurlijk ook zelf kijken waar het geëindigd is. Ook makkelijk.
 
ik tik op uploaden, dan ga ik naar Galerij en dan klik ik op de map Foto's die ik wil downloaden, maar dan download hij alleen het eerste plaatje van de betreffende map.
 
Waar tik je op uploaden? Welke app?
Laat anders eens een video of screenshot zien.

En eerst heb je het over uploaden,en opeens over downloaden?
Wat is het nu?
 
Wil de foto's van mijn android phone naar google drive overzetten. Ik gebruik deze handleiding van internet. B ij 'tik op de bestanden' tik ik op het mapje 'foto's' in mijn Galerij dat ik wil overzetten. dan wordt alleen de eerste foto overgezet.

Bestanden uploaden naar google drive

Open de Google Drive-app op je Android-telefoon of -tablet.
Tik op Toevoegen
Tik op Uploaden.
Zoek en tik op de bestanden die je wilt uploaden.
Geüploade bestanden worden weergegeven in Mijn Drive totdat je ze verplaatst.
 
Wellicht eerst het mapje openen en alles selecteren, dan tik op uploaden.
 
Ik denk dat ik nu wel snap hoe het moet. Heb wel ontdekt dat de incidentele plaatjes die ik er vandaag met uitproberen wel op kon zetten er meerdere keren op staan, dus dubbele bestanden worden niet overgeslagen. Ik wil weer helemaal opnieuw beginnen en wat nu op google drive zit verwijderen dus de boel leegmaken. Ik zie echter geen knop 'drive leegmaken'. Hoe doe ik dat?
 
Je kan gewoon selecteren en verwijderen.
Een knop voor alles is er niet, nee.
 
Dat heb ik nu gedaan. My Drive is leeg, en de prullenbak ook,maar toch is er van de 15Gb volgens het 'blauwe balkje' 2,65Gb in gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan