outlook 2007 letter grote inbox groter maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden .
Ik heb hier een outlook van 2007 in het engels IK ben op zoek hoe ik de berichten in de inbox kan vergroten .
deze zijn heel klein. Ik heb wel al diverse pogingen gedaan maar hij reageerd er niet op.
Als ik ze heb veranderd dan knipperd hij eens en verder niets kan er iets verkeerd staan zodat hij word geblokkeerd?
Weet iemand hier een oplossing voor ?
Het schijnt niet mee te vallen heb ik gelezen op dit forum maar ik wil het toch proberen je weet maar nooit
mvrg e de waele
 
Bedoel je de lijst met berichten of de inhoud van de berichten? Kijk eens naar het volgende. Er staan ook video's bij.
 
Ik bedoel de lijst van de inbox met de berichten dus de post die ik nog niet heb gelezen.
Ik heb al veel bekeken maar van de serie 2007 zijn er nog al wat verschillen zie ik wel mar ik ga proberen
Alvast bedankt voor uw snelle reactie ik ga weer lezen
e de waele
 
Bedoel je dit? Of staat hier wat bij? Ik heb geen Outlook dus kan helaas niets nakijken.

Deze kwam ik ook nog tegen. Sneltoetsen voor Outlook. Vind ik zeer uitgebreid en wellicht nog eens nuttig.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben driftig aan het lezen geslagen en heb weer wat ontdekt.Het gaat over deweergave op het scherm Je kunt kiezen voor 3 verschillende weergaven
elk van deze 3 weergaven moet je appart instellen Als je dus bv het leesvenster uitschakeld kun je goed hebben dat je ander lettertype ziet en dus ook de groote klopt dan niet meer (lekker handig ) Ik ga vanmiddag eens proberen om het goed te krijgen Het is bij een oud collega van mijn werk.
Ik heb die wel eens meer geholpen met zijn laptop maar nu komt hij steeds vaker met van die rare dingen dus ??
bedankt nog voor de tips ik ga ze bekijken ook de videos dat zijn er nog wat toch ik post wel of het lukt
mvrg e de waele
 
Kun je niet met de Ctrl-toets ingedrukt houden en dan met scrollen de inhoud van een venster vergroten/verkleinen? Dan hoef je ook niets aan instellingen te onthouden.
 
Gelukt
Ben net terug en het is gelukt met de instelling Het scrollen met de muis ging alleen in het lees venster en niet in het berichten venster.
IK heb het volgende gedaan 1 open postvak in . 2 klik R in een leeg gedeelte van het berichten scherm . 3 kies nu other settings 4 klik op ROW FRONT
5 stel de puntgroote in. 6 klik op OK.OK.OK En de berichten zijn op de juiste grote. dat is alles je moet het maar weten van 2007. is natuurlijk wel een oud programma
Heel veel dank voor uw info
mvrg e de waele
 
Goed opgelost.:thumb:

Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan