Windows versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjs

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2010
Berichten
59
Beste forumers,

Al enige tijd zoekende naar een werkende en startende versie van W7. Via een ander tpoic in deze groep, waar links stonden voor het downloaden van een iso...geprobeerd en helaas die werken niet (meer).

Mijn brandende vraag: heeft iemand een iso van windows 7, 32 bits (versie maakt niet uit dus Starter of Home Premiuim is prima) Of heeft iemand een link naar een downloadbare iso die wel te installeren is.

Ik heb dit namelijk nodig, voor een voerssyteem. Dit voersysteem kan dus als laatste draaien op Windows 7. Als iemand een werkende en installeerbare iso van XP of 98 heeft, en ik daar ook zeer mee geholpen.

Als vast hartelijk dank voor het meedenken.

Vriendelijke groet MJS
 
Waarom nog W7? W10 is nog steeds gratis als upgrade.

Kijk eens met deze tool of het erbij staat voor je.

@Lange Pier,
windows 7 is alhoewel verlopen nog steeds legale software waar een licentie voor nodig is.
De gegeven link is dus niet toegestaan op helpmij.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lange Pier schrijft: Waarom nog W7?
Antwoord van TS: Ik heb dit namelijk nodig, voor een voersysteem. Dit voersysteem kan dus als laatste draaien op Windows 7.

Onder W10 zal dit dan niet werken volgens TS. Compatibiliteitsmodus geprobeerd?
 
Ik kan je wel helpen aan een Nederlandse of Engelse versie van Windows XP SP3.

En zojuist hier vandaan de 32 bit Windows 7 Ultimate ISO gedownload en geïnstalleerd:

Dat ging zonder enig probleem.

@edmoor,
windows 7 is alhoewel verlopen nog steeds legale software waar een licentie voor nodig is.
De gegeven link is dus niet toegestaan op helpmij.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor €25 heb ik het op Marktplaats gezien (Windows 7 licentie) Je weet dan niet van wie het komt maar een licentie moet je er bij kopen dus aan een OEM schijfje van een ander heeft u niets. Gekraakte versies zijn natuurlijk niet echt voor altijd of er staat software op die de computer zelfs kan doen overnemen. In de wereld is niets gratis. Een kopie zou ik daarom niet aannemen. Beter is het om een tweedehands computer te kopen waar het nog op staat en waarvan ze nog de licentie en het schijfje hebben, omdat u een bedrijf heeft en kan worden vervolgd vanwege illegaal geactiveerde Microsoft software.

Heeft u al gedacht aan het gebruiken van de compatibiliteit modus? Hiervoor klik je rechts op het installatie bestand pictogram en kies je Eigenschappen (niet Compatibiliteitsproblemen oplossen). Dan op het tabblad Compatibiliteit selecteert u in de lijst Windows 7 of een Windows versie waarvoor de software gemaakt werd. Na installatie doet u het zelfde met alle programma pictogrammen dus in de desbetreffende map en die op het bureaublad.
 
Een oudere versie van windows zal wel nodig zijn vanwege:
  • Directe aansturing van de hardware;
  • Beveiliging tegen misbruik software.
 
Laatst bewerkt:
Mooie boel, als je TS niet gelooft!

Post 3:
Lange Pier schrijft: Waarom nog W7?
Antwoord van TS: Ik heb dit namelijk nodig, voor een voersysteem. Dit voersysteem kan dus als laatste draaien op Windows 7.

Onder W10 zal dit dan niet werken volgens TS. Compatibiliteitsmodus geprobeerd?

Als het niet werkt onder W10/W11 dan werkt het niet!

Onderstaand de vraag:
Mijn brandende vraag: heeft iemand een iso van Windows 7, 32 bits (versie maakt niet uit dus Starter of Home Premium is prima) Of heeft iemand een link naar een downloadbare iso die wel te installeren is?
 
Laatst bewerkt:
Beste Forumers,

Hartelijk dank voor het meedenken en het sturen van een link waar ik windows heb kunnen downloaden. Na de download, met het tooltje Rufus er een startbare usb van gemaakt, en direct geprobeerd natuurlijk. Wat mij opviel was, dat het laden van de bestanden heel lang duurde.

Vervolgens kreeg ik een foutmelding, waardoor de installatie niet verder kon gaan.

Deze melding was: file: \windows\system32\ntkrnlpa.exe, met daaronder Status: 0xc0000221

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Vriendelijke groet,

MJS
 
Dat heeft te maken met een corrupte driver of systeem DLL.
Over welke versie van Windows heb je het?
 
Het zou wat zijn, als de computer nu niet geschikt blijkt te wezen. Dat zal blijken op de driver download pagina's van de fabrikant (fabrikant is; merk en model computer of merk en model moederbord). Komt Windows 7 voor in de lijst waar je het besturing systeem moet selecteren en is het 64 of 32 bits of beide? Heeft u trouwens een licentiecode of weet u waar u die nog kan krijgen? Zonder de key werkt het maar even.
 
Beste forumers,

Graag wil ik jullie allen bedanken voor de support. Maar ik heb het afgelopen weekend voor elkaar gekregen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan