gmail in outlook 2010 wachtwoord probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
337
Ik heb mijn google wachtwoord gewijzigd. Ik heb twee gmail adressen en die heb ik in outlook en op mijn gsm. Van eentje kreeg ik een imap melding en dacht dat het kwam door het veranderede wachtwoord. maar dat nieuwe wachtwoord accepteerd outlook niet.
In de webmail van gmail werkt alles en ook op mijn telefoon kan ik verzenden en ontvangen. Ik heb op mijn telefoon niets veranderd. Dus het google wachtwoord is niet ook het gmail wachtwoord.
Het andere gmail adres werkt ook gewoon.

Als ik het gmail wachtwoord wil wijzigen kom op pagina's om het google wachtwoord te wijzigen. Ik snap niet waar ik dan het gmail wachtwoord kan wijzigen, of beter nog kan achterhalen. kan iemand me hiermee helpen?
 
Dat is gewoon die van je Google account.

Wat is de foutmelding die je in Outlook krijgt?
En achterhalen van een wachtwoord is natuurlijk niet mogelijk. Gelukkig zeg!
 
Laatst bewerkt:
dank voor je reactie.
accountherstel is wel mogelijk via telefoon nummer. maar gmail werkt gewoon. ik moet het in outlook herstellen.

ik heb in mijn telefoon geen wachtwoord gewijzigd en mijn gmail werkt daar gewoon. Ondanks dat ik mijn google wachtwoord wel heb gewijzigd. het moet dus een ander wachtwoord zijn.

de foutmelding in outlook is dat ik gebruikersnaam en wachtwoord moet opgeven.
 
Blijkbaar is het wachtwoord en of gebruikersnaam niet ingevuld, als ik die foutmelding moet geloven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan