Bevestigingsknop in Wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Berichten
501
Hallo, ik zou op mijn Wordpress site graag een knop plaatsen waarop de gebruikers kunnen klikken om te bevestigen dat ze iets gelezen hebben, en waarvan ik dan een mailtje krijg, bestaat er daar een plugin voor?
 
Waarom wil je dat via mail krijgen? Wil je graag duizend mails in je mailbox van serieuze mensen, grapjassen en spambotjes?
Je kan toch de statistieken gebruiken als die er zijn, en anders daarvoor een plug-in zoeken? Dan kan je in je dashboard zo zien wat er nu interessant is. met Google Analytics kan je zelf bekijken hoelang mensen iets bekijken etc....
 
Waarom wil je dat via mail krijgen? Wil je graag duizend mails in je mailbox van serieuze mensen, grapjassen en spambotjes?
Je kan toch de statistieken gebruiken als die er zijn, en anders daarvoor een plug-in zoeken? Dan kan je in je dashboard zo zien wat er nu interessant is. met Google Analytics kan je zelf bekijken hoelang mensen iets bekijken etc....


Hallo, deze knop zou dienen om een bevestiging te krijgen dat de gasten die gaan toekomen in ons gastenverblijf de check inn gegevens gelezen hebben, ik kan inderdaad via statistieken zien dat er iemand op de site geweest is, maar ik had graag gehad dat ik via mail te weten kwam of ze het gelezen hebben, zonder dat ik iedere keer naar het dashboard moet. De website is wel beveiligd met een paswoord zodat niet iedereen er zomaar op kan.
 
Kun je dat niet als tekst opnemen in de "bestelling v/h gastenverblijf dat bij het "akkoord/bestellen" daarvoor aanklikken, ze ook tekenen voor het gelezen hebben van de "check inn gegevens"....?
Lijkt me veel handiger....
Zorg wel dat het daar dan ook heel duidelijk staat!
 
Je kunt het toch zo maken dat ze een vinkje moeten zetten dat het gelezen is. Net zoals als je iets koopt, dan moet je een vinkje zetten dat je de privacy hebt gelezen.
 
Dit heb ik ooit gemaakt maar niet voor Wordpress.
De opdracht was het akkoord geven op een offerte.

Mijn oplossing: er wordt een checksum gemaakt van offertenummer + offertedatum.
Dan worden deze 3 teksten achter elkaar gezet en een gecodeerd linkje van gemaakt.

Als de klant op het linkje klikt wordt op de server alles gedecodeerd en gecontroleerd of de checksum klopt.
Alleen als alles in orde is gaat er een email de deur uit.

Om een idee te geven hoe zo'n linkje er dan uit ziet.
example.nl/akkoord.php?offerte=38b3df740f18ac48
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan