Dropdown list altijd zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

basbergie

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2017
Goedemiddag,

Wij hebben een wordbestand met een dropdown item. Wij zitten alleen met het probleem dat je niet meteen ziet dat het een dropdown item is. Dit zie je pas op het moment dat je met je muis erover gaat.
Aangezien het Wordbestand een hoop tekst bevat zie je de dropdown items vaak over het hoofd. Is er een manier hoe je het dropdown menu altijd zichtbaar is maar op het moment dat je een item aanklikt dat hij dan verdwijnt? (zie bijlage voor een voorbeeld.

ps. we hebben al getest met Start / end tag maar de tag zie je dan altijd voor het item. Ook bij het printen.

Bijlagen

Dit zie je pas op het moment dat je met je muis erover gaat.
Dat is niet helemaal waar; je ziet het ook als het object de focus krijgt. Zelf gebruik ik keuzelijsten etc. alleen in beveiligde secties, zodat je geen tekstbewerkingen kunt doen anders dan de gevraagde gegevens invullen. En dat kun je dan met de muis doen, of, veel makkelijker want gek genoeg is typen met het toetsenbord nog steeds makkelijker dan typen met de muis, met de Tab toets. Sowieso worden ze niet afgedrukt, maar alleen de tekst, tenzij je dat anders wilt. Maar dat lijkt dus niet. Ik zou me er niet druk over maken, en het gewoon aan de gebruiker overlaten, desnoods met een stukje instructie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan