Speaker volume te laag na scherm vervanging

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
324
Na het laten vervangen van het beeldscherm van mijn moto g9 plus, is het speaker volume veel te laag, zelfs als ik dit op maximaal zet, lijkt mij niet dat de speaker kapot is, dan zou ik helemaal geen geluid meer verwachten. Verwachten jullie dat dit een hardware probleem is na het vervangen van het scherm? Of wellicht een ander probleem? Ik ga in elk geval terug naar de winkel van de reparatie.
 
Probeer eerst een softwarematige reset, en als dat niet helpt, dan wordt het een reparatie.
 
Kan het software matig zijn dan? Is verder niets aam telefoon veranderd qua reset of instellingen na het vervangen vh scherm
 
Kan het software matig zijn dan? Is verder niets aam telefoon veranderd qua reset of instellingen na het vervangen vh scherm
Ja, er is een mogelijkheid dat dit kan.
 
Complete reset gedaan naar fabrieksinstellingen. Helaas nog steeds zelfde probleem. Heb winkel van reparatie gemaild. Geeft aan dat het kan zijn dat er nog een folie tussen filter van speaker kan inzitten. Lijkt mij sterk dat dit 1 zo sterk dempt. 2 niet opgevallen is bij reparatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan