Outlook Hotmail Connector - update??

Status
Niet open voor verdere reacties.

chickenman

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
Berichten
51
Dag,

Na een Windows update (Windows 11) werkt mijn Outlook 2010 niet meer:
Ik krijg de melding dat 'er een upgrade wordt uitgevoerd', dit kan langer duren dan 15min. Verder 'outlook connector bijwerken'. Maar dat wordt niet uitgevoerd, het staat hier al meerdere dagen op vast.


Ik heb ook wel wat oplossingen gevonden: maar die gaan allemaal via Outlook. En dat kan helaas niet: ik kan nog net m'n postvakken openen maar daarmee houdt het op. Dus accountinstellingen etc. is allemaal niet te benaderen.
Mail ontvang ik niet (wel online), dan volgt de melding 'niet geïmplementeerd'.

Wie weet hoe ik dit weer draaiend krijg??

Zie screenshots voor de meldingen.

outlook 2.jpg
outlook 1.jpg
 
Oke, en dat wil zeggen?

Want via de eerste link begint de oplossing met de outlook connector geheel verwijderen. Ik kan die echter in geheel niet vinden op mn laptop. misschien zoek ik verkeerd...
De link die daaronder staat werkt vanuit outlook, maar dat lukt dus niet want die reageert niet.
De beide links daaronder komt op een algemene pagina uit.

Een download binnen microsoft kan ik niet vinden, is die er nog wel... Na speurwerk een outlookconnector.exe gevonden (niet op windows site) maar die kan ik niet installeren omdat er geen outlook geïnstalleerd zou zijn.

dus.... wat rest. Het hele office pakket eraf halen en opnieuw installeren? Ben ik dan alle data kwijt?
 
Klik in het Configuratiescherm op Programma's en onderdelen. Klik daar met rechts op Microsoft Office. Kies voor Wijzigen. Nu kan je kiezen voor Herstellen. Als dat kan bij jou.
 
:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
Dat werkt! Nu even 195 mails inhalen.... :eek:
Dank je!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan