Niet alle bestemmelingen in Gmail ontvangen mijn mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

tkint

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
754
Beste,

Ik kopieer e-mailadressen uit een excellijst in het BCC-vak in Gmail. De e-mailadressen verschijnen allemaal in een verzendlijst. Ik vind na het mailen ook al de e-maildressen terug bij verzonden mails. En toch zijn personen die mijn mail niet ontvangen. Wat kan het probleem(oorzaak) zijn?
 
Beste,

Mijn excellijst is dynamisch. Naargelang het onderwerp worden andere adressen geselecteerd en e-mailadressen worden verwijderd of toegevoegd. Het wordt te omslachtig om telkens de juiste personen te selecteren. Of toch? Ik gebruik de labels voor een totaal andere groep waarvoor ik een mailing doe.
 
Uit het voorgaande en gesloten topic":
Kan van alles zijn. Van spamfilters tot restricties op maximaal aantal mailadressen in Aan/CC/BCC tot maximaal aantal mails.

Om hoeveel adressen gaat het per mail?
Als je grote hoeveelheden mailings doet, dan lijkt het mij raadzamer om eens te kijken naar MailChimp.

Bij een SMTP van een hosting of een internetprovider heb je vanwege spamrestricties vaak maar een beperkte hoeveel mails die je kan versturen binnen een bepaalde tijd.
Een dienst zoals MailChimp heeft een groot platform aan mailservers en spamfilters waardoor hun grotere partijen bulkmails betrouwbaar kunnen versturen. Plus dat ze ook mogelijkheid hebben om te detecteren of mailadressen niet meer werken. In dat geval kan je ze vanzelf weer unsubscriben.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan