Chromecast en wifibooster

Status
Niet open voor verdere reacties.

TolHansen

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2022
Berichten
11
Goedendag

Ik heb sinds kort een ziggo wifibooster aangesloten op mijn thuisnetwerk omdat de wifi niet stabiel was.

De booster is een DecoM4r 1x in de meterkast en 2 andere in woonkamer en 1e verdieping

De wifibooster werkt prima het signaal is nu overal uitstekend na het instellen samen met de Ziggo medewerker

Ik wil nu de Google Chromecast die aan mijn smart TV hangt ook gebruik laten maken met de verbeterde wifi

Hoe doe ik dat? Ik he het al geprobeerd door de Google Home app opnieuw te insstalleren en mijn smartphome opnieuw op te starten.

Ik kan op de app wel zaken vinden zoals wifi nest enwifi router etc maar wil graag weten hoe ik de chromecast kan verbinden/instellen met de nieuwe wifi instellingen.

Met de app en de chromecast instellingen op de app kom ik er niet helemaal uit

Of ziet de chromecast automatisch de wifi van de booster?

Hoor het graag
alvast bedankt voor input.
 
Dat had ik ook al geplaatst ;)
 
Dat had ik ook al geplaatst ;)

Bedankt zo gaat het werken simpel maar dat zijn soms de beste oplossingen, ik heb nog één restvraag normaal kan ik als ik iets stream via de @ Home app de opname die stream op pauze zetten op mijn telefoon of weer laten afspelen datis na de reset en reboot van mijn telefoon niet meer zichtbaar in de app.
 
Daar kan wellicht iemand op antwoorden die de @Home app kent.
Daar kan je dan beter een nieuwe vraag voor plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan