agenda Outlook 365 printen in Oulook 2019 formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

GertjanPoot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2022
Berichten
3
Hallo

Ik heb sinds kort Office 365 in gebruik. De agenda van mijn privé e-mail is overgezet in 365 met als reden dat ik nu de agenda in de telefoon kan raadplegen.
Maar nu wil ik mijn agenda voor mijn invalide vrouw uitprinten maar dat is een hele slechte print (voor haar niet te gebruiken) in tegenstelling tot de printjes uit Outlook 2019.
Is het mogelijk om de agenda van Outlook 365 te printen in de vormgeving van Outlook 2019?

Gertjan
 
In O365 heb ik alles geprobeerd van de mogelijkheden die er zijn maar dat is niet wat ik zoek. Tabel versus stijl is niet wat het verschil maakt. Ik zou het graag laten zien maar dat kan denk ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En hoe zien de opties in Hoofdstuk 16, zie pdf in weblink onder, er dan uit als je ze vergelijkt, niks of wel wat?
Je blijft veel te vaag waar je heen wilt als wij geen vergelijking kunnen zien waar je vandaan kwam. Of iemand hier zou de oude situatie moeten weergeven en dan zet jij de nieuwe ernaast...
Of kun je dat zelf alsnog doen?
https://moeitelooswerken.nl/wp-cont...eiding-Outlook-Office-365-versie-mei-2020.pdf
 
Allereerst heel hartelijk bedankt voor je snelle hulp. De opties in Hoofdstuk 16 zijn mij duidelijk. Die heb ik wel in mijn privé mail altijd gehad en die zijn uitstekend. Maar die opties kom ik niet tegen in O365.
Hier 2 printjes. de eerste is van mijn Outlook 2019/2015 zo wil ik het graag hebben. En een print van wat de beste mogelijkheid is in O365.Bekijk bijlage 367061Bekijk bijlage 367062
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@gertjanpoot,

Welkom bij Helpmij.nl zou je niet de quote knop willen gebruiken als je reageert op het bovenstaande bericht de reageer op dit bericht is hier voor de knop.
Ik heb nu je onnodige quotes weggehaald.
 
plaatjes bijvoegen.
gebruik dan ga geavanceerd dan iets naar beneden scrollen en de knop beheer bijlagen aanklikken en dan volgen wat daar staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan