afdruk samenvoegen word html werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
1.128
Beste Forummers,

Sinds een week wordt er niets meer verzonden als ik afdruk samenvoegen doe in word en dan in emailindeling : HTML wil verzenden.

Als ik kies voor : bijlage of tekst zonder opmaak lukt het wel.

Komt dit iemand bekend voor of ken je dit probleem en hoopvol de oplossing?

Thanks

Friend
 
Je geeft wel erg weinig informatie. Is er iets veranderd in je werkomgeving? Bijgewerkte software? Andere mailserver? Ik noem maar wat.
 
AccessGuru, dank je wel voor je reactie Ik heb Office 365. Die is enige tijd geleden ge-update. Daarnaast niets veranderd. Gisteren nog de laatste update van Windows 11 gedraaid. Maar het blijft een probleem.
 
OctaFish, dank je wel voor je reactie:thumb:

In de bijlage een voorbeeld access en word bestand.

Zelfs deze simpele opzet werkt niet bij mij om het als HTLM te verzenden.

Friend
 

Bijlagen

  • test-samenv-access.docx
    13 KB · Weergaven: 22
  • test-samenvoegen-verzenden.rar
    14,9 KB · Weergaven: 22
Beste ....

Na spitten blijkt dat iedereen die een gmail.com e-mail adres heeft mijn bericht in zijn spam map krijgt.

Ook al geef je aan dat in je (web login) dat het geen spam betreft en daarna leeg je je spam map. Komt het toch weer in de spam map van gmail terecht.

De email account die gebruikt wordt om te verzenden betreft een : onmicrosoft.com account.

Gmail ziet dit dus als spam.

Idee hoe ik dit kan veranderen?

Friend
 
Dan moet je behoorlijk ingewikkeld gaan programmeren, want Microsoft gebruikt (en geef ze eens ongelijk) voor de simpele oplossingen zoals Afdruk Samenvoegen hun eigen programma’s. Ik zie de noodzaak niet om daar veel tijd in te steken, want je hébt een werkende oplossing :).
 
Ok, opgelost. Gmail ziet .....onmicrosoft.com als spam. Dus zou je zeggen onmicrosoft.com niet als standaard verzend account instellen.
Echter het wijzigen lukte niet. Daarvoor eerst de onmicrosoft.com verwijderd daarna andere standaard account aangevinkt/ingesteld.
Dan onmicrosoft.com weer terugplaatsen. Dan pakt hij weer onmicrosoft.com als verzend emailadres ook al staat deze niet ingesteld als standaard.
Dan nog de volgende handeling uitvoeren en dan werkt het wel goed!

Schermafbeelding 2022-11-10 162742.png

Friend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan