Inmiddels weet ik de fout van phpmyadmin

Status
Niet open voor verdere reacties.

jkroonenberg

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2019
Berichten
43
Office versie
miDer
hallo
De fout blijt er in te zitten dat de apache server niet wilt opstarten?
Hoe kan ik dit als nog doen of voor elkaar krijgen
 
De boel fixxen! :thumb:

Anyway, heb je niet in de gaten hoe je topic bij de anderen overkomt?
Of verwacht je dat we een glazen bol hebben?

We zien liever een topic met een verhaal van bijvoorbeeld 8 regels en met uitleg in plaats van 2 of 3 regels zonder uitleg.
Zie ook mijn onderschrift.
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet zo goed wat ik er in moet zetten
Ik krijg de fout melding dat apache niet start, niks meldingen veder
Dus dan kan ik het ook niet geven he
 
Zullen we even beginnen bij de W-tjes?

Wat doe je?
Wat pas je aan?
Wat gebeurt er?
Wat verwacht je dat er gebeurt?
Wat zie je?

Als je zulke vragen kan beantwoorden, dan is het voor ons duidelijker om een antwoord te geven.
We hebben niet de magische gave om te zien wat er nu gebeurt. Een fout kan veel verschillende oorzaken hebben. Maar in veel gevallen met Linux loont het om de log-bestanden erbij te pakken.

Als Apache niet start, dan krijg ik altijd een foutmelding te zien. Niet enkel: "Apache start niet". Sowieso wel apart omdat Apache Engelstalig is. De logs zijn altijd heel duidelijk. Ze hebben mij nog nooit in de steek gelaten, dus jou ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan die bijlage niet zien door een bug in dit forum. Upload anders even imgbb.com. :)

Wat gebeurt er nu precies? Ik begreep dat het met https niet werkte, en met http wel?
En wat gebeurt er?
Wat zie je?
Wat doe je precies?

Hoe duidelijker je bent, hoe beter we je kunnen helpen.
 

Ik vermoed meer een algemene vraag.

Stap 1) Webserver installeren
Stap 2) phpMyAdmin werkend maken
Stap 3) FiveM installeren.

Graag wil ik van jkroonenberg horen of hij ook bekend is met het veilig maken en houden van een server. Een server opzetten is leuk.
Maar het is minder leuk als je straks een bron van criminele botnets bent en dat je provider gaat klagen, omdat je de boel niet update hebt en dat er een lek in zit. FiveM moet je naar buiten openzetten zie ik. Dus je moet je zeker goed beveiligen. Ik heb pas nog een seminar van TransIP bijgewoond waarin te zien was dat een onveilige server al in 2 minuten gehackt was. Dus aanklooien is iets wat je zeker NIET moet doen.

Tot nu toe komt dit over als wat aanklooien zonder ervaring, en wat brakke aanpassingen die de boel instabiel kunnen maken, wat mij doet denken aan een topic van ene Gerard die ellenlang werd.

Willen we dit doorzetten? I don't hope it so.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan