Kan niets installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJZijlstra

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Berichten
283
Beste lezer,

Onlangs wilde ik een software pakket installeren van NCH - CrescendoMusicNotationSoftware.exe en dan krijg ik de volgende melding (Zie gevoegde foto).

Dit betekent dat ik geen softwarepakketten kan installeren wat mij in mijn werk belemmert.

Ik denk dat het een bepaalde instelling is maar weet niet welke.

Hebben jullie een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?


Vriendelijke groet,
Toby
 

Bijlagen

  • Installieprobleem.pdf
    83,9 KB · Weergaven: 32
Klik op 'Toch installeren'
 
Goedenavond heren,

Het lijkt mij een vertrouwd bestand, eerder heb ik al een equilizer van dezelfde NCH gedownload zonder probleem.
Mijn PC vertoont geen virus of iets dergelijks.
Heb nog even geprobeerd Malwarebytes te installeren ter controle, maar geeft ook dezelfde fout.
Met SuperAntiSpyware wordt mijn PC altijd opgestart dus mag ik aannemen dat mijn PC geen rommel heeft

Bovendien begrijp ik jullie antwoorden niet
Zijn er instellingen in WIndows e.d. Misschien ligt daar een probleem.

Groet,
Tobhy
 
Het is geen fout.
Gewoon een waarschuwing.
Als je het bestand vertrouwd kan je gewoon op de knop "Toch installeren" klikken.
Daar is geen instelling voor.
 
afbeelding.png


Morgen misschien naar Specsavers toe? :cool:
 
Laatst bewerkt:
@Aar,

Heb het zonet vergeten te vertellen.

Ik heb vele keren op de knop "Toch installeren" gedrukt maar er gebeurde helemaal niets.
Gelukkig hoef ik niet naar Specsavers, er mankeert niets aan mijn ogen!!

Bij klikken op de blauwgekleurde tekst "Mijn aanbevelingsinstelling ... " gebeurt er ook niets.

Sorry voor de onvolledigheid van mijn berichtgeving.


Groet,
Toby
 
Laatst bewerkt:
Hm, apart... Lekkere designfúck van Microsoft. :confused:

En de link eronder dan? Kan je daar wat mee?
 
Bij klikken op "Mijn aanbevelingsinstellingen voor apps wijzigen" gebeurt er ook niets!!

Wat kan ik verder nog doen?
 
Bij klikken op "Mijn aanbevelingsinstellingen voor apps wijzigen" gebeurt er ook niets!!
Wat kan ik verder nog doen?

Je PC is dan op dit moment fücked up als die niet meer luistert!
Reboot wil wel eens helpen.
 
Na dagen lang gezocht te hebben, heb ik het antwoord bij toeval ontdekt!!

Het is een instelling in het menu. Zie bijgevoegd bestand.

Sorry voor alle drukte die ik maakte.

Nu kon ik mijn gewenste programma zonder problemen installeren.

Vriendelijk bedankt voor de aandacht en antwoorden.


Vriendelijke groet,
Toby
 

Bijlagen

  • Aanbevelingsinstellingen.pdf
    134,9 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is natuurlijk een grote miskleun van MS als de knoppen niet werken. Maar goed, jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is of je bent te gehaast en snel paniekerig. Op de screenshots staat duidelijk: Mijn aanbevelingsinstellingen voor apps wijzigen > Door de drukte heb je er dan niet aan gedacht om daar zelf even te kijken.;) Tip: Met de zoekfunctie > Vergrootglas op de Taakbalk kun je snel bepaalde Instellingen zoeken.
 
@Senso,

Maar goed, jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is of je bent te gehaast en snel paniekerig. Op de screenshots staat duidelijk: Mijn aanbevelingsinstellingen voor apps wijzigen
In de eerste plaats was ik absoluut niet paniekerig. Maar nadat ik lang hebt gezocht werd ik ongeduldig, vandaar dat ik het bericht had geplaatst op het forum.
Wat betreft de aanbevelingsinstellingen (blauw gekleurd) had ik al vele keren geklikt zonder dat er wat gebeurde, wat ik al eerder in dit forum heb genoemd.
Het is kennelijk voor de lezers moeilijk voor te stellen dat ik, ondanks vele keren erop te klikken er geheel niets gebeurt wat ik ook eerder hier heb aangegeven.
Het was voor Microsoft dan ook beter geweest dat bij een dergelijke muisklik, c.q. instelling in mijn geval een melding zou verschijnen met nadere informatie nl. dat je via "Instellingen" naar "Apps en Onderdelen" moet gaan als je ander programma wilt gaan installeren.

Met de zoekfunctie > Vergrootglas op de Taakbalk kun je snel bepaalde Instellingen zoeken.
Dit had ik echt eerder moeten beseffen en doen. Stom van me dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
Gelukkig kan ik nu weer verder.

Vriendelijke groet,
Toby
 
Laatst bewerkt:
@Toby
Jij hebt wel gevoel voor humor. Ik vind niets dom. Als je ergens op klikt en het werkt niet dan kun jij daar ook niets aan doen. In eerste instantie had je dat niet gezegd maar dat werd later wel duidelijk. Dan schrijf je:

Het was voor Microsoft dan ook beter geweest dat bij een dergelijke muisklik, c.q. instelling in mijn geval een melding zou verschijnen met nadere informatie nl. dat je via "Instellingen" naar "Apps en Onderdelen" moet gaan als je ander programma wilt gaan installeren.

Dat is juist zo grappig, want dat staat er letterlijk! Er staat: Mijn aanbevelingsinstellingen voor apps wijzigen.
Jij leest daar overheen of jij begrijpt op dat moment niet wat er bedoeld wordt. Er staat > Ga naar Instellingen en dan Apps. Dus dat doet Microsoft dan wel goed. Erg grappig allemaal.:d:d:d
 
@Senso,


Mijn aanbevelingsinstellingen voor apps wijzigen.
.

Ja, nu begrijp ik pas wat er bedoeld wordt met de zin Mijn aanbevelingsinstellingen voor apps wijzigen. Dit was een doordenkertje. Het woordje "Aanbevelingsinstellingen" had ik niet begrepen.

Het is hetzelfde wat ik nu bedoelde met mijn eigen woorden om via Instellingen naar de Apps & Onderdelen te gaan. Dit is dus wat Microsoft ook bedoelde.

Mooi dat het probleem is opgelost en nu ook de uitleg van Microsoft.


Vriendelijke groet,
Toby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan