PC Start Niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opstarten van Linux usb stick, hdd tijdelijk even in een andere pc hangen, veilige modus enz. er zijn best wel mogelijkheden.
Vaak volstaat het al de mappen 'mijn documenten', tijdelijke bestanden, downloads te verplaatsen/backuppen/verwijderen naar een andere harddisk
 
Topic staat op opgelost.
Post 16 > De PC is zeker ouder Dan 8 jaar maar iedere keer is er wat kapot ging vervangen. ik ga er nu dus niet meer mee door word eruit halen wat ik nog kan gebruiken ZEKER de SSD en de Harddisk.
Jullie allemaal bedankt voor de hulp en aanwijzingen
 
Topic staat op opgelost.
Post 16 > De PC is zeker ouder Dan 8 jaar maar iedere keer is er wat kapot ging vervangen. ik ga er nu dus niet meer mee door word eruit halen wat ik nog kan gebruiken ZEKER de SSD en de Harddisk.
Jullie allemaal bedankt voor de hulp en aanwijzingen
En die conclusie heeft TS getrokken omdat iedereen in de richting van defecte hardware begon te wijzen maar wat waarschijnlijk niet zo is, de pc heeft alleen een grondige opschoon beurt nodig.
 
"De PC is zeker ouder Dan 8 jaar maar iedere keer is er wat kapot ging vervangen."
Gillian > Mega Senior > Geregistreerd op 31 dec 2000, lijkt mij te weten wat hij doet.
 
Ik heb niet bedoeld dat u een batterij uit een werkende computer probeerde maar dat u een nieuwe zou hebben en plaatsen. Mijn computer wil niets meer doen wanneer de batterij half leeg is maar anderen op dit forum melden constant dat zij met een lege batterij nog wel verder kunnen. Dus zo heeft u geen uitsluitsel over of de batterij niet vol genoeg meer is voor deze computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan