geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
IK heb een Samsung smart tv. Als ik sMorgens de tv aanzet dan gaat mijn ontvanger meteen aan zoals gewooonlijk, de tv natuurlijk ook, maar op de tv hoor ik wel het geluid, maar heb geen beeld.Ook als ik hem gereset heb. Maar na een paar minuten springt het beeld opeens aan. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen,of is dit einde oefening. Alle stekkers zitten er goed in trouwens..
 
Stekker van de tv eruit, van het stroom afhalen. Een dergelijke Smart tv kun je toch ook updaten?
 
De stroom is er al af geweest en of je een smart tv kunt updaten,weet ik niet. nooit van gehoord,maar dat ga ik nou uitzoeken. Dank je wel
 
Zit waarschijnlijk onder het Menu > Ondersteuning > Software-upgrade
 
tv upgraden

Ja,dank je wel voor je advies. Ik heb vanmorgen de tv aangezet en wel geluid, geen beeld, IK heb hem gewoon laten staan en na 5 minuten had ik weer beeld. Ik heb de tv nu geupdate ,maar er waren geen updates. Dus heb ik hem nu op automatisch gezet. Ik heb zojuist de tv weer uitgezet en weer aan. En hij sprong meteen weer aan. Maar of dat het probleem hiermee opgelost is ,weet ik niet. Daar kom ik morgenvroeg wel weer achter. Nogmaals bedankt voor je advies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan