Waarde ophalen en waarde eraan toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patricw

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Berichten
218
Beste allemaal,

Ik gebruik onderstaande query om een StripLine met de waarde Fields!Target_R.Value, "STN_Profielen" in een grafiek te zetten. Nu wil ik nog een lijn die dezelfde waarde ophaalt en er een waarde bij optelt ( in dit geval 7).

Code:
=Iif(First(Fields!SampleType.Value, "STN_Profielen")="Core P", First(Fields!Target_R.Value, "STN_Profielen"),Iif(First(Fields!SampleType.Value, "STN_Profielen")="End P", First(Fields!Target_R.Value, "STN_Profielen"),0))

Waar moet ik deze waarde (+7) zetten? Onderstaande heb ik geprobeerd maar die werkt niet.

Code:
=Iif(First(Fields!SampleType.Value, "STN_Profielen")="Core P", First(Fields!Target_R.Value+7, "STN_Profielen"),Iif(First(Fields!SampleType.Value, "STN_Profielen")="End P", First(Fields!Target_R.Value+7, "STN_Profielen"),0))

groet, Patric
 
Zo wellicht:
Code:
=Iif(First(Fields!SampleType.Value, "STN_Profielen")="Core P", First(Fields!Target_R.Value, 
"STN_Profielen")+7,Iif(First(Fields!SampleType.Value, "STN_Profielen")="End P", 
First(Fields!Target_R.Value, "STN_Profielen")+7,0))
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, dit is hem. De lijn was eerst niet zichtbaar omdat de automatische schaling van de Y-as aanstaat. En deze lijn valt daar buiten. De stripline wordt blijkbaar niet meeegenomen bij het bepalen van de min-max van de Y-as.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan