tv gaat niet uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Goedemorgen .Ik heb een beetje een rare vraag.Wij hebben gisteren een Philips tv aangesloten (55pus6704/12) of liever gezegd de buurman .Maar als ik hem uit zet ,krijg ik de melding van ..druk op de O knop om de tv ontvanger aan te zetten.en dan druk ik op de knop van de tv,dan gaat hij wel uit ,maar springt na een paar seconden weer aan met de mededeling om de ontvanger aan te zetten. Haal ik de stroom er af ,dan krijg ik een of ander verhaal over de HDMI kabel van 5 m. En die is dus vervolgens de hele nacht er op gebleven. IK hoop dat u dit verhaal een beetje snapt..
 
Laatst bewerkt:
Ja,dat snap ik. Ik heb deze tv van mijn dochter. En de handleiding vind ik op internet. En dat van die stekkerdoos begrijp ik ook,maar als ik de schakelaar uit zet hiervan,dan krijg ik een soort melding op mijn scherm van een hdmi kabel van 5 meter of zoietrs en die blijft de hele nacht er op staan. En dat is denk ik toch niet de bedoeling. Ik heb ook in beide afstandsbedieningen nieuwe batterijen gedaan. En op de afstandsbediening van de KPN springt hij uit ,maar na een paar seconden ook weer aan met de melding dat ik mijn tv ontvanger aan moet zetten
 
dan krijg ik een soort melding op mijn scherm van een hdmi kabel van 5 meter of zoietrs en die blijft de hele nacht er op staan.
Dan staat die niet uit maar op standby. Druk op de rode knop op de afstandsbediening.

Waarom twee afstandsbedieningen? Als ik voor mijn pc-beeldscherm de afstandsbediening die daarbij hoort gebruik kan mijn smart-tv ook aangaan.
 
Laatst bewerkt:
afstandsbediening

Ik probeer gewoon maar wat. Ik ken deze afstandsbediening nog niet goed .Ik heb ook de afstandsbediening van de KPN en die reageert daar ook op en die ken ik iets beter. Maar op de zwarte afstandsbediening van de tv zelf ,zit 1 rode knop en als je die indrukt gaat hij uit,maar springt ook weer aan. Hij blijft niet op standby
 
Ja goed, het is wel duidelijk op internet dat met dergelijke apparatuur er veel problemen zijn. Stroom eraf 10 en 30 minuten lees ik. Kabels eraf en wisselen van ingang, nieuwe kabels, aansluitingen via andere apparaten ontkoppelen etc. Om moedeloos van te worden.
 
Ja,dat is het ook. Ik heb de buurman maar weer ingeschakeld ,die zo komt kijken en anders mag mijn dochter het uit komen leggen.Misschien dat die iets weten. Want dit moet niet te lang duren
 
Het testen met een kortere HDMI kabel is toch geen rocket science of het daar aan ligt?
Zet anders daarvoor de TV ff naast de ontvanger als het niet anders kan, maar als dat wel goed gaat weet je dat het aan die 5 meter kabel ligt.
Heb je die kortere kabel niet vraag de buurman ff of hij er even een heeft.
 
Ik heb het probleem zelf al opgelost denk ik. Ik heb de stekker gewoon in het stopcontact zelf gedaan . En als ik de tv dan uit zet met de AB dan trek ik gewoon de stekker er uit. Ik ben dit wel niet gewent,maar het moet maar. Bedankt voor jullie reacties allemaal
 
Ja,bedankt,het was de tv van mijn dochter. IK heb het probleem al opgelost ,door dat de stroomkabel van de tv nu in het stopcontact zit en niet in de stekkerdoos. Dus moet ik s,avonds de stekker er uit trekken als ik hem afsluit. Ik ben dit niet gewend,maar het moet maar. Bedankt voor je advies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan