Quiz Resultaat Weergeven Javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorien998

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2022
Berichten
3
Hoi allemaal,
Op mijn site wil ik graag een quiz publiceren. Ik ben vrij nieuw met JavaScript en heb nog niet de kennis op het zelf te fixen. Daarom richt ik me tot jullie. Hopelijk heeft één van jullie de tijd en kennis om met mij mee te kijken.
Ik wil dus graag een quiz op mijn site zetten. Als op de button 'Bekijk resultaat' wordt geklikt wil ik dat afhankelijk van de gegeven antwoorden een tekst wordt weergegeven.

Als de eindscore minder dan 5 is, moet er komen te staan: "daar kan verbetering in komen". Als de eindscore tussen de 5 en 10 ligt, moet er staan: "Goed gedaan". En als de eindscore groter is dan 10, moet in beeld komen: "Uitstekend gedaan".


Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Mijn Javascript-code kun je hier zien:https://codepen.io/Dorien998/pen/QWxvgQe.
Mocht je meer informatie nodig hebben dan hoor ik dat graag. Bij voorbaat dank!

Groeten van Dorien
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vrij nieuw met JavaScript en heb nog niet de kennis op het zelf te fixen.
De JS is niet gemaakt door iemand die "nieuw" is met JS :d

Ik zal even kijken, kom er nog op terug.
 
Globaal even gekeken. Er zitten kleine bug(s) in maar die zijn op te lossen.
Wat is de totale eindscore? Is dat een optelsom van alle answer..Total
 
Hoi Bron!

Dank voor je bericht.
Klopt inderdaad. Ik heb een soort van template van Codepen gebruikt.
Ik heb nu drie vragen erin staan, de maximale eindscore zou dan 9 zijn en de laagste eindscore 3.
 
De functies heb ik veranderd. Ook de html aangepast zodat de JS beter werkt.
Jouw pagina layout in een voorbeeld
 

Bijlagen

  • quiz.zip
    3,4 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Dag Bron!

Wauw, dat ziet er erg goed uit en is precies hetgeen wat ik in mijn hoofd had! Wat aardig dat je er (veel) tijd in hebt gestopt.
Nu kan ik gelukkig weer verder met het maken van de quiz.

Dank en groeten van Dorien
 
Graag gedaan :thumb: Zulke dingen zijn leuk om tussendoor te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan