Route doorlopen met google street vieuw en VR bril.gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
108
Mijn vrouw is na een heuroperatie aan’t revalideren met een hometrainer.
Vraag: Heeft er iemand een voorstel om een route te plannen in bvb street vieuw die automatisch (door te starten met enter) kan doorlopen worden. Kan je dan via een VR bril met gebruikmaking van gsm (kwestie van kostenbesparend) te genieten van deze route tijdens het fietsen op de hometrainer , de fietsactie op de home trainer moet niet gelinkt worden aan street vieuw . Het zou zeer aangenaam zijn om zo te kunnen revalideren.
Het is maar een speelse gedachte.
 
Hallo, leuke vraag. Ik heb geen ervaring, maar probeer eens hier wegwijs te worden. https://www.androidplanet.nl/tips/google-street-view-vakantie/

[h=3]4. Gebruik virtual reality[/h]De wereld ontdekken via je smartphonescherm is natuurlijk leuk, maar het wordt pas echt een reis als je een vr-bril opzet. In virtual reality lijkt het bijna net alsof je er zelf loopt! Dat kan met Googles eigen app Google Earth VR voor Oculus en Vive.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie, nog geen tijd gevonden om uit te proberen
 
Kan geen geplande route automatisch doorlopen in google streetvieuw. Ik heb totaal geen ervaring met VR bril met gsm , maar ik dacht toch dat je als alternatief een virtuele trip kunt laten zien met behulp van een bepaalde app.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan