one drive synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Berichten
183
Hoi hoi

Hoe krijg ik de one drive op mijn telefoon gemakkelijk gesynchroniseerd met one drive op de pc?
Samsung telefoon, Lenovo pc. Meerdere handleidingen geprobeerd. Hele pc wordt weggeschreven naar de one drive op de pc maar dat is niet wat ik wil. Hoe ik ook zoek.. het lukt mij niet.

Dus one drive pc synchroniseren met one drive op mijn telefoon

Wie kan mij in makkelijke en begrijpelijke taal hierin helpen?

Thanks alvast!
 
De hele PC wordt weggeschreven?
Dan moet je ergens iets behoorlijk fout doen. Normaal staat het standaard op je Document-mappen.
 
Maak je dan de instellingen op jouw pc of de telefoon? Om welke mappen gaat het dan?

Hele pc wordt weggeschreven naar de one drive op de pc maar dat is niet wat ik wil. Hoe ik ook zoek..
Dat is een rommelige tekst. Overigens is OneDrive toch een cloudservice?

Dus one drive pc synchroniseren met one drive op mijn telefoon

Jij bedoelt waarschijnlijk de telefoon en de pc via Onedrive synchroniseren? Ik heb geen OneDrive en kan niets nakijken. Helaas. Op deze manier kun je ook een beetje zoeken.

Met Google Vertaling kun je hele pagina's vertalen.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje heb je een betaald Abonnement of niet? Het is namelijk zo. Als je meer dan 5 gig wilt opslaan dan moet je een Abonnement nemen.

Opslagruimte

OneDrive-gebruikers krijgen standaard 5 GB gratis opslagruimte. Ze kunnen de opslagruimte uitbreiden als ze veel foto's, video's of andere bestanden hebben. OneDrive geeft een melding als de opslagruimte bijna vol zit en gebruikers kunnen de beschikbare opslagruimte ook zelf opzoeken.

hier wat meer info, hele rits tips.
https://www.seniorweb.nl/

Type in het zoekveld onedrive



 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan