Repareren of upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eriks87

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Berichten
135
Hallo allemaal,

Ik heb nu een Asus tp301ua c4054t.
het scherm werkt niet meer. Ik ben nu aan het kijken of ik een nieuwe laptop moet kopen of de oude moet laten repareren.
Als ik een vergelijkbare laptop wil kopen op dit moment, op welke prijs kom ik dan ongeveer uit?

Alvast bedankt!
Groeten,
Erik
 
Bedankt voor je reactie! Het is inderdaad een oudje maar als ik de link bekijk is een nieuwe ongeveer 600 euro. Repareren is dan toch wel een goede optie. Of zouden jullie een nieuwe adviseren?
 
Dat is dan uiteraard afhankelijk van de reparatiekosten.
 
En dan heb je over twee maanden een ander probleem.
Ik zou zeggen: Koop een nieuwe.
 

Met welke reden zou je een laptop via een veilinghuis willen kopen?
Voor hetzelfde geldt is de laptop softwarematig totaal overhoop gegooid met Linux ofzo. Of hij is gewoon defect.

Er kan wel 'Refurbished in perfecte staat, zo goed als nieuw' bij staan. Maar dat is wat de vorige eigenaar ervan zegt.
Misschien zit er wel een BIOS-lock op. Je weet ook niet wat er op staat, of licentie erbij zit etc.

BVA Auctions is hier niet voor verantwoordelijk. Ook weet je vaak niet waar de boel vandaan komt.
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht ook niet dat TS op een Frans toetsenbord zit te wachten.
 
Budget laptops > klik <
 
Met welke reden ... laptop softwarematig totaal overhoop gegooid met Linux ofzo. Of hij is gewoon defect.

Er kan wel 'Refurbished in perfecte staat, zo goed als nieuw' bij staan. Maar dat is wat de vorige eigenaar ervan zegt.
Misschien zit er wel een BIOS-lock op. Je weet ook niet wat er op staat, of licentie erbij zit etc.

BVA Auctions is hier niet voor verantwoordelijk. Ook weet je vaak niet waar de boel vandaan komt.

OP zich wel waar maar het is de derde partij die vermeld dat hij zogoed als nieuw is en Refurbished... dus gecontroleert.
Ik heb op zich al enkele apparaten gekocht en ik wil niets anders reden. Het is door cleaners klaargestoomt van meestal auto preinstallaties waar de meeste settings beter stonden dan je die ooit zelf in kan stellen.


Ik spreek over mensen die hele dagen niets anders doen en echt daar kan ik ook niet tegen op . Je kan onder windows de app dir weten staan of hostfile of regedit maar wat zij instellen echt doordacht.
tja je weet het nooit bij een computer uit de winkel ook . Mijn acer even 2011 gekocht 400euro i5 8gig ram ddr3 1333mhz systeembus even serieus industriele modellen altijd hoger kwaliteit dan wat je in een doorsnee retail koopt.


BIJ NADER INZIEN : DE vingerscanner is wel tricky dus beter afblijven van deze maar er zijn er wel genoeg te vinden.(kan veel problemen bezorgen als het niet meer werkt)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan