Verzendlijsten ziet kolomkoppen Excel bestand niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerleEe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2022
Berichten
2
Hoi allemaal,

Ik gebruik de functie verzendlijsten om adressen te selecteren in mijn Excel bestand. Ik selecteer vervolgens het juiste tabblad waar de tabel met de adressen op te vinden is. Ik vink ook aan dat de eerste regel van de tabel kolomkoppen bevat, maar vervolgens plaatst hij de kolomkoppen in regel nummer 3 en maakt zelf kolomkoppen aan met de namen 'F1', 'F2' etc. Het bereik van mijn tabel lijkt ook te kloppen, de kolomkoppen staan in de bovenste rij wanneer ik mijn tabel in Excel selecteer.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de kolomkoppen in mijn tabel ook daadwerkelijk de kolomkoppen worden in Word en ik kan gaan filteren in Word?

Voorbeeld fout.png

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie een eerste record zonder gegevens, dus op basis daarvan wordt je tabel bepaald. Geef je tabel (vanaf de juiste rij eens een naam, en gebruik die naam in je samenvoeging. Dan werkt het waarschijnlijk wel. Of gooi die nutteloze lege rij(en) in je Excelbestand weg. Dij zijn sowieso nutteloos.
 
Dankjewel OctaFish! Ik had de lege rijen over het hoofd gezien, omdat ik sorteren aan had staan. Suf. Nu pakt die hem wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan