• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Stakeholdersanalyse matrix

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2022
Berichten
2
Goedemiddag,

ik probeer in 3d matrix voor de stakeholdersanalyse (fictieve namen btw) te maken met bolletjes (die groter worden afhankelijk van de gemiddelde score). Nu heb ik hier graag even wat hulp bij nodig omdat het bestaat uit 3 variabelen, namelijk macht, impact en belang. Uit deze drie voorwaarden rolt een gemiddelde "prioriteit". Deze waardes varieren tussen de 0 en de 5. De score "prioriteit" wordt bijgehouden tussen de 0 en 6 met 0,7 als scoremaat. Zouden jullie mij kunnen helpen en vertellen hoe ik deze gegevens netjes in een matrix krijg.

In rijen B t/m D geeft met standaard waarden aan zoals "geen, heel laag, laag, gemiddeld, hoog, heel hoog". Deze zijn gekoppeld met rijen N t/m R. Daar gaat het uiteindelijk om. Want uit die waardes moet de matrix komen. Per bol is dan een stakeholder, waarbij de bol groter wordt naarmate het gemiddelde hoger is. Wat er op de X en Y as moet staan weet ik even niet omdat ik 3 waarden heb.

Bij output heb ik hetgeen wat ik al heb kunnen maken.

Bijgevoegd het document waar het omgaat.
 

Bijlagen

  • Stakeholderanalyse voor helmij.nl.xlsx
    33,3 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Hallo Rob, welkom op helpmijn.nl .
"3d matrix voor de stakeholdersanalyse " zegt niet zo veel.

zeg eens wat je wel wil.
als ik je bericht lees weet je dat zelf niet helemaal.

probeer eens iets te malen voor iemand die niet weet wat hij wil.

ben jij soms iemand van de regering ? ( die weten ook niet wat ze willen, en dan geven ze de automatisering de schuld.)
 
Laatst bewerkt:
Serieus? Ik heb toch geschreven wat ik wil.

Waarom reageer je überhaubt als je zo'n dom bericht post! Reageer dan niet en laat dit aan je voorbij gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan