Ik weet niet wie mijn organisatiebeheerder van Google is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammadenise

Verenigingslid
Lid geworden
5 nov 2006
Berichten
124
Beste Lezer,

Ik ben aangemeld met mijn mailadres in Google.

Als ik naar YouTube wil gaan, krijg ik deze melding:
U heeft helaas geen toegang tot YouTube. Neem contact op met uw organisatiebeheerder voor toegang.

Datzelfde geldt voor Google Maps.

Het mailadres is ooit meer dan 15 jaar geleden voor mij aangemaakt (eenmansbedrijf) door een firma dat al lang niet meer bestaat.

Is het mogelijk dat ik zelf de organisatiebeheerder zodat ik normaal kan inloggen in YouTube, Google Maps etc.?

Ik kan wel in Gmail, Agenda, Documenten etc. komen.

Op de website van Google kom ik er niet uit en er is geen chat- of belmogelijkheid.

Alvast dank voor het meedenken.

Met vriendelijke groeten,
Denise
 
Als je account vast zit aan een organisatie zou ik gewoon een nieuw account aanmaken.
Of je moet contact zoeken met de eigenaar die toen het bedrijf leidde.

Zelf zou ik na het verlaten van een bedrijf altijd kiezen om accounts af te stoten die door hun gemaakt zijn, om zulke dingen te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Dank Aar en Lange Pier,

Ik ben mijn eigen organisatie :) en zoals ik al schreef, het bedrijf bestaat al heel lang niet meer.
Ik heb het bedrijf niet verlaten, het is destijds voor mij als bedrijf aangemaakt en dat bedrijf heb ik nog steeds. Alleen de firma die destijds mijn mailadres en mijn website heeft gebouwd bestaat niet meer.

@Lange Pier: als bedrijf neem je niet zomaar een nieuw e-mailadres. Uiteraard heb ik wel een ander adres om toch in YouTube en Maps te komen, maar het is heel onhandig om iedere keer van account te moeten wisselen.
 
Benader die 'organisator'? Of weet je niet (meer) wie dat is?
 
Staat hier niet wat bij?

Ik lees: On " sign in " , click sign in with another account , and enter your email address and password manually.

Lees ook deze.

Mogelijk staat hier wat bij?

How do I give administrator permission on YouTube?
To add access:

Go to studio.youtube.com.
On the left-hand side, click Settings.
Click Permissions.
Click Invite and enter the email address of the person you'd like to invite.
Click Access and select the role you'd like to assign to this person: Role. Supported. Not supported. Owner. ...
Click Save.
 
Laatst bewerkt:
Als je een account hebt waarbij iemand anders het beheer heeft over je rechten, dan kan je die nooit zelf aanpassen.
Het zou toch wat zijn, dat je zelf je rechten die iemand anders heeft ingesteld heeft, op kan liften? :cool:
Dan zouden de rechten dus overbodig zijn.

Het enige wat je kan doen:
- De persoon benaderen die de rechten heeft ingesteld
- Google ervan te overtuigen dat je dit mail-adres los wilt hebben van een organisatie. Maar ik vrees dat er een hoop papierwerk aan te pas komt.
- Ander adres nemen
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook.
Alleen de firma die destijds mijn mailadres en mijn website heeft gebouwd bestaat niet meer.

De eigenaar kan wel dood zijn. Dan is benaderen erg lastig.
 
Misschien helpt deze pagina(s) je verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan