Gegevens externe server opvragen in visual studio 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

loemas

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2022
Berichten
9
Hoe kan ik de gegevens van de externe server opvragen in visual studio 2010
om te vergelijken met lokale kopie
 
Wat voor server? Kan je wat specifieker zijn?
Servers heb je in diverse soorten.
 
server

Aar,

Server bij provider. Adres is win3.nucleus.be

Wij hebben een website bij Nucleus. Deze pas ik aan door op de lokale versie op mijn PC
de wijzigingen te publiceren met visual studio.

Ik wil zien of de externe gegevens (op de server bij Nucleus) worden aangepast als ik een publicatie doe.
 
Aar,

Server bij provider. Adres is win3.nucleus.be

Wij hebben een website bij Nucleus. Deze pas ik aan door op de lokale versie op mijn PC
de wijzigingen te publiceren met visual studio.

Ik wil zien of de externe gegevens (op de server bij Nucleus) worden aangepast als ik een publicatie doe.
Ik ga toch nog even vragen wat voor server het is waar je mee verbindt? Niet hoe die heet..

Ik gok een FTP-server? Kan je dat niet met je FTP-client zien?
 
Laatst bewerkt:
Externe gegevens opvragen

Sorry Aar, i moet het nog even gewoon worden. Het is via FTP dat ik gegevens publiceer. Bedoeling is niet enkel vergelijken tussen lokale gegevens en externe maar ook de externe server beetje opkuisen. Ik kan een publish doen met enkel de nieuwe gegevens in te brengen of de site volledig wissen en de nieuwe opladen, maar dat riskeer ik momenteel niet. Zitten ook nog met het probleem dat ik de site kan publiseren, ik krijg dan het bericht succeed maar er wijzigt niets aan de site. Mogelijk eens contact nemen via skype of teams of is dat niet de gewoonte?

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Louis
 
Heb je jouw vorige topic is al gelezen?
Daar staat nog een vraag van mij voor jou open om dit probleem op te lossen.

Ik snap niet waarom je Visual Studio hiervoor nodig hebt, terwijl je met een FTP-programma hetzelfde bereikt. Of wou je graag een eigen FTP-client bouwen?

Verder heb je gekozen om dit openbaar op het forum te vragen, dus laten we ons dan liever niet op Skype of teams richten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan